BMW E36

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

BMW E36

Postprzez BMdablju » 26 lut 2008, o 00:44

Witam wszystkich zajawionych lataniem bokiem i wlasnie przygotowuje sie do zakupioenia swojego 1 driftowozu.I będzie to ... jak wyżej.Tylko ja niestety zaczynam swoje pierwsze kroki w Irlandii:( Tylko nie odbierzcie Mnie żle,nigdy nie bede startowal z Irlandzka flaga!heh. I mam dylemat który mam nadzieje pomozecie mi rozwiązać.??
Mianowicie taki ze nie moge kupic bmw ze zbyt dużym silnikiem poniewaz tutaj sa zbyt wysokie oplaty(podatki,ubezp) a narazie bedzie to autko do pracy i do treningu.
1.8 max 2.0 na taki silnik moge sobie pozwolic,oczywiscie zostanie ona wybebeszona,obniżona,sportowe sprzegiełko, sportowy dolot i wylot powietrza,takie mam założenia na początek.Czy to wystarczy zeby cosik zaczac nauke,podkreślam ze tutaj często pada deszcz takze większosc treningów bedzie na mokrym asfalcie.
a jeszcze Znajomy mi podsunal pomysl zeby z chip-owac silnik,ale ja nie slyszalem w drifcie zeby ktos chipowal??albo po prostu zle sluchalem :banghead:
Moze ktos troszq doradzic?? :help:

Thanks. :drift:

l
Avatar użytkownika
BMdablju
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:12

Re: BMW E36

Postprzez Bartdrift » 26 lut 2008, o 00:48

Olej tego chipa. Kupo 1.8 zeby w papierach tak bylo ,kup sobie jakis inny motor ,wpiernicz go pod mache ,nigdzie nie zglaszaj i wszystko
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: BMW E36

Postprzez Kermel » 26 lut 2008, o 00:51

1) Jak e36 to albo 2.0 albo 1,8 ale IS ( 16V łańcuch .. )
2) Z tym CIPOWANIEM to daj sobie spokój w takich silnikach a jak juz się uprzesz to http://www.bmwklub.pl ( o ile dobrze pamietam tam masz wszystko na temat czipowania silnikow bmw .. zreszta tam jest pare artykułów, które Cię od tego także skutecznie odwiodą )
3) Wybebeszyć wszystko co się da ( z wersji Coupe osobiście wyciągnąłem ok 150kg gratów ) totalnie all .
4) Zawias jak masz możliwość to D2 ( widziałem na jakiejś stronie za ok 800$ - jak znajde ten adres to podam teraz nie pamietam :P )
5) Dyfer zaspawaj i jezeli tam tak fajnie mokro jest to idziesz bokiem jak szalony .. tzn do nauki w sam raz :)

Yo!

edit: Albo tak jak Bartdrift gada np 4.0 V8 :D ( ale ja tam nie wiem jak to tam w irlandii z konsekwencjami jakby Cie ktoś pochytał na drodze )
Avatar użytkownika
Kermel
Touge Drifter
 
Posty: 319
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 10:54
Lokalizacja: Gleiwitz

Re: BMW E36

Postprzez Pieczyniak » 26 lut 2008, o 10:31

kup 316 bo tani a potem wsadzisz co chcesz
często jest tak że samochód jako baza do driftingu to tylko mała częśc tego ile jeszcze potem w niego włożysz
Avatar użytkownika
Pieczyniak
DRIFTER
 
Posty: 301
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 22:17
Lokalizacja: Ełk/Poznań

Re: BMW E36

Postprzez Piotr328 » 26 lut 2008, o 14:55

Jesli chcesz koniecznie wybierac pomiedzy 1.8 a 2.0, to proponuje jednak 2.0 dlatego, ze masz juz 6 cyl. duza roznica mocy i przede wszystkim duzo wiekszy moment. Do tego wszystkie graty ze srodka out, zawias koniecznie beton i e-szpera. Mam kumpla, ktory wlasnie czyms takim jezdzi juz pare miesiecy i nic sie nie dzieje ani z silnikiem ani z dyfrem.
Avatar użytkownika
Piotr328
DRIFTER
 
Posty: 266
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 20:46
Lokalizacja: Poznań

Re: BMW E36

Postprzez BMdablju » 27 lut 2008, o 20:14

Piotr328 napisał(a): Mam kumpla, ktory wlasnie czyms takim jezdzi juz pare miesiecy i nic sie nie dzieje ani z silnikiem ani z dyfrem.


Dzięki wszytskim!!!
A Piotrek powiedz mi ile bhp Twój kumpel wyciągnął z 2.0 bo tych modyfikacjach które pisałeś???
I w sumie to tez mam nadzieje ze 2.0 bedzie odopwiednie,a z tą zmiana silnika to nie jest dobry pomysł poniewaz tutaj jeżeli chodzi o jakies wałeczki,nie tylko w motoryzacji to sa strasznie duże kary,i odechciewa sie wszystkiego! Także ta opcja odpada narazie,ale jak sie zdecyduje ze to juz będzie autko tylko do latania bokiem,to jak najbradziej 4.0 V8 :yeah:



pozdr :drift:
Avatar użytkownika
BMdablju
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:12

Re: BMW E36

Postprzez BMdablju » 28 lut 2008, o 00:49

pytanko odnosnie mechanzimu roznicowego.rozumiem ze ma byc zblokowany na 100% tylko ze mam dylemacik bo ja tego bede uzywal to normlnej jazdy tzn do pracy i spowrotem oraz do treningów.Czy jak bedzie 100% to w niczym nie przeszkodzi w normalnej jezdzie?? i jakie sa sposoby blokowania szpery?
thx
Avatar użytkownika
BMdablju
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:12

Re: BMW E36

Postprzez Kermel » 28 lut 2008, o 20:55

Polecam dokładne przeglądanie forum. Taki wątek już był :)
viewtopic.php?f=10&t=146&p=2265#p2265
Avatar użytkownika
Kermel
Touge Drifter
 
Posty: 319
Dołączył(a): 27 gru 2007, o 10:54
Lokalizacja: Gleiwitz


Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości