Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Barthec90 » 31 sty 2012, o 15:18

no kurcze dostałem fachową odpowiedź ;) dziękuję za informację ;) a po czym poznaliście że duży dyfer jest ze szperą ?? :)
Barthec90
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 19:01
Lokalizacja: Będzin

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez pusty » 31 sty 2012, o 15:26

Jak spojrzysz na wcześniejsze zdjęcie, to zauważysz że mała głowa ma satelity na wierzchu a w dużej są pod obudową....
Avatar użytkownika
pusty
Touge Drifter
 
Posty: 667
Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:31
Lokalizacja: Ostrów WLKP

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Barthec90 » 31 sty 2012, o 16:22

faktycznie teraz to dostrzegam ;) musicie mi wybaczyć ale dopiero poznaje świat driftu dlatego czasem mogę pytać o jakieś (dla was) proste rzeczy ;)
Barthec90
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 19:01
Lokalizacja: Będzin

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Barthec90 » 1 lut 2012, o 12:52

mam takie pytanko jak zwiększamy promień skrętu ?? :)
Barthec90
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 19:01
Lokalizacja: Będzin

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Ariel » 1 lut 2012, o 12:55

przespawujemy wÄ…s w zwrotnicy, zmieniamy magiel na taki z wiekszym skretem, przerabiamy wahacze, do maglownicy wkladamy tulejki (np. e30 - max 4mm)
Avatar użytkownika
Ariel
Touge Drifter
 
Posty: 1085
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 18:23
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Barthec90 » 1 lut 2012, o 15:03

a co to jest ten wąs ?? bo magiel to mam rozumieć że jest to maglownica z większym promieniem skrętu. Może ma ktoś jakąś fotkę jak to wygląda ?? ;)
Barthec90
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 19:01
Lokalizacja: Będzin

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Grzechu » 1 lut 2012, o 15:10

najprosciej duza głowe rozponac dla poczatkujacego oczywiscie po ilości śrub w deklu.Duza ma ich 8 a mała 6

Barthec90 napisał(a):a co to jest ten wąs ?? bo magiel to mam rozumieć że jest to maglownica z większym promieniem skrętu. Może ma ktoś jakąś fotkę jak to wygląda ?? ;)


Reszte czasu poswiec na czytanie forum,bo to o co pytasz jest w odpowiednich działach np. na to pytanie znajdziesz odpowiedz w podwieszonym temacie w dziale garaż
Avatar użytkownika
Grzechu
DRIFTER
 
Posty: 946
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 17:38
Lokalizacja: Åšroda Wielkopolska

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Barthec90 » 1 lut 2012, o 15:24

dziękuję ;)
Barthec90
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 19:01
Lokalizacja: Będzin

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Misior » 1 lut 2012, o 19:29

A tak uściślając to zwiększamy promień skrętu skręcając mniej kierownicą, a wyżej wymienione przeróbki powodują zwiększenie skrętu ale zmniejszenie promienia skrętu :grin:
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez bear » 2 lut 2012, o 22:54

Misior napisał(a):A tak uściślając to zwiększamy promień skrętu skręcając mniej kierownicą, a wyżej wymienione przeróbki powodują zwiększenie skrętu ale zmniejszenie promienia skrętu :grin:


To chyba podstawowe przerobki w pierwsze w kolejnosci w samochodzie do Driftu. Nikt nie lubi obkrecac kiera 3 razy aby sie zlamac na zakrecie :D
bear
Król Ronda
 
Posty: 61
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 11:21
Lokalizacja: Warszawa

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez levis87 » 24 wrz 2012, o 11:59

co to jest kÄ…t akermana??
Avatar użytkownika
levis87
Amator
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 16:08
Lokalizacja: warszawa

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez fasola-DO » 24 wrz 2012, o 12:02

Avatar użytkownika
fasola-DO
Touge Drifter
 
Posty: 454
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:54
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez bear » 9 gru 2012, o 18:57

Panowie, mysle i jezdze i mysle i nie mogę dojść do sensownego wniosku.
Czy zawsze się zaciesnia zakręt poprzez zwiększenie skretu i dodaniu gazu czy sa jakies inne metody na to, bo często smigajac bokiem wynosi mnie za bardzo na zewnątrz a nie chciałbym klepac tylu :P
Sa jakies roznice w tym manewrze pomiędzy asfaltem a śniegiem czy w oby dwóch przypadkach robi się tak samo?
bear
Król Ronda
 
Posty: 61
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 11:21
Lokalizacja: Warszawa

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez emikyton » 9 gru 2012, o 20:15

Chyba chciałeś napisać że trzeba zmniejszyć skręt żeby cię bardziej złamało i zaczęło wciągać do wewn. zakrętu
Avatar użytkownika
emikyton
Touge Drifter
 
Posty: 546
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:10
Lokalizacja: Janów Lubelski

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez BrN » 5 sty 2013, o 00:54

Panowie pytanie na temat turbin co to jest to T3 T4? :help:
BrN
Touge Drifter
 
Posty: 409
Dołączył(a): 31 paź 2009, o 12:35
Lokalizacja: Swarzędz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości