Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Biaggi » 31 sie 2013, o 17:01

Panowie ,co to jest technika "na rybę"?
Avatar użytkownika
Biaggi
Król Ronda
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 lut 2013, o 22:05
Lokalizacja: Kielce

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Janosik » 31 sie 2013, o 17:44

Zarzucanie tyłem auta, aby spowodować poślizg tylnej osi.
Dajmy na to że chcesz pojechać boczkiem prawy zakręt, to chwile przed nim ostro skręcasz w lewo, od razu kiera w prawo i tył zostaje automatycznie wyrzucony :)
Avatar użytkownika
Janosik
Touge Drifter
 
Posty: 238
Dołączył(a): 21 lut 2011, o 17:57
Lokalizacja: Wieleń

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Blacky » 31 sie 2013, o 21:40

Obrazek
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez miissioo » 24 lis 2013, o 20:26

dołączam się do pytania kolegi wcześniej ponieważ nikt nie odpowiedział:
Mam pytanie z jakiego materiału jest wykonany dyfer wewnątrz te elementy które trzeba pospawać ?
jaką elektrodę dobrać ?
miissioo
Clutch Burner
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:05
Lokalizacja: gdansk

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez drift-rak » 25 lis 2013, o 09:26

coeldrift napisał(a):
miissioo napisał(a):dołączam się do pytania kolegi wcześniej ponieważ nikt nie odpowiedział:
Mam pytanie z jakiego materiału jest wykonany dyfer wewnątrz te elementy które trzeba pospawać ?
jaką elektrodę dobrać ?


Najgrubszą!!!


a nie lepiej migomatem dobrze przetopic?? nie wiem czemu ale slyszy sie czesto ze ten czy tamtem zmielil dyfer bo spaw puscil. ja spawalem migiem u siebie a zaznacze ze spawalem tylko RAZ i nie ma mozliwosci zeby spaw puscil
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez ttomek » 25 lis 2013, o 18:06

Pytanie było " po co negat"- po to
Coel - oczywiście racja

o proszę z telefonu pisałem odpowiedź po co negat - a zapisało tą odpowiedź w tym dziale - ciekawe...
Ostatnio edytowano 28 lis 2013, o 11:04 przez ttomek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez miissioo » 28 lis 2013, o 07:13

Co to jest hydrolapa ?
miissioo
Clutch Burner
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:05
Lokalizacja: gdansk

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez karol_yfer » 28 lis 2013, o 07:55

hydrauliczny hamulec reczny
Avatar użytkownika
karol_yfer
Touge Drifter
 
Posty: 343
Dołączył(a): 19 lip 2009, o 09:27
Lokalizacja: Tuszyn/Łódź

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Misior » 17 gru 2013, o 16:55

Ktoś już wyjaśniał czym się różnią wtryski top i side feed to może ktoś jeszcze podpowie czym się różnią wtryski które mają feed np: EV1, EV2...EV8 itp?
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez EclipseFan » 17 gru 2013, o 17:43

Ha, tego już się dowiedziałem i o ile się nie mylę to chodzi tylko o ich budowę i zakres działania (lecz co do zakresu pewien nie jestem).
Avatar użytkownika
EclipseFan
Touge Drifter
 
Posty: 139
Dołączył(a): 7 maja 2012, o 11:17
Lokalizacja: Grójec

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez lojej » 29 gru 2013, o 22:29

Proszę o naprostowanie rozumowania>
W silniku w układzie V turbinę (pojedynczą nie twin) montuje się na jednym z kolektorów a drugi kolektor pozostaje normalnie czy w jakiś sposób łączy się go jeszcze przed turbiną do napędu turbiny?
Avatar użytkownika
lojej
Touge Drifter
 
Posty: 687
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 19:44
Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl.

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez e30 owner » 29 gru 2013, o 22:44

Pomagałem zrobić kieeeedyś jedno V6 single Turbo, więc temat znany dla mnie, kolektory łączysz przed turbo. I nie patrz że wyjdą różnej długości i ogólnie długie, bo w silniku doładowanym turbosprężarką to ma marginalne znaczenie, to nie N/A i działa na innej zasadzie.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez Teczka » 29 gru 2013, o 22:49

Tak na szybko znalazłem taka fotke więc napewno można połączyć kolektory. Na logikę to przy podłączeniu turbo tylko do jednego z kolektorów sprawność całego układu spada a nie po to montuje się turbo żeby pompowało ,,na pół gwizdka" ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Teczka
Touge Drifter
 
Posty: 107
Dołączył(a): 28 mar 2009, o 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez lojej » 29 gru 2013, o 23:07

Ok dzięki panowie bo włąśnie intrygowała mnie długość kolektorów
Znalezione u skogenów
Obrazek
Avatar użytkownika
lojej
Touge Drifter
 
Posty: 687
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 19:44
Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl.

Re: Słownik zagadnień driftingowo-motoryzacyjnych

Postprzez zetor116 » 7 sty 2014, o 16:11

W jakim celu montuje się zapinki na masce?
Avatar użytkownika
zetor116
Clutch Burner
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 12:47
Lokalizacja: Myślachowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Początkujący

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości