e36 m60 4.0 budowa auta na codzień

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Re: e36 m60 4.0 budowa auta na codzień

Postprzez winiar_bmw » 11 kwi 2015, o 13:25

Pojawił się problem z ciśnieniem oleju. Na zimnym silniku początkowo było4 bary ale po rozgrzaniu 0 barów. Po "naprawie pompy oleju cisnienie pokazało 18barow. Po modyfikacji zaworu upustowego udało się zejść do 8 barów na zimnym i ok2 barów na ciepłym jednak wraz ze wzrostem obrotów rośnie ciśnienie oleju. Może ktoś miał podobny problem?
winiar_bmw
Clutch Burner
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 18:23
Lokalizacja: Lublin

Re: e36 m60 4.0 budowa auta na codzień

Postprzez e30 owner » 14 kwi 2015, o 18:53

Szczerze mówiąc to mało grzebię przy silnikach, ale po montażu różnorakich gałganów wygląda u Ciebie wszystko dobrze. Ciśnienie na ciepłym zazwyczaj wynosi 2 - 3b na wolnych obrotach. Wraz z wzrostem obrotów rośnie do 4 - 5b.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: e36 m60 4.0 budowa auta na codzień

Postprzez winiar_bmw » 23 kwi 2015, o 23:10

problem jest taki ze przy obrotach ok 5tys obr/min cisnienie wynosi 11barów
winiar_bmw
Clutch Burner
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 18:23
Lokalizacja: Lublin

Re: e36 m60 4.0 budowa auta na codzień

Postprzez mpower93 » 7 cze 2015, o 16:49

bmw e36 1.6 sedan ) swap na V8
- chciałbym zmienić dyfer od 1.8 tds o przełożeniu 2.65 (mała głowa) czy będzie pasował ? jakie mam wtedy dokupić półosie na tył , a co z wałem napędowym może być od m50 (2.0 2.5 lub 2.8 ) aby pasował do skrzyni i żebym nie musiał go skracać ? czy kupić wtedy też wał od 1.8 tds i półosie od tds ??
Bo jeżeli dobrze rozumiem to półosie z mojego 1.6 się przekręcą a dyfer z 1.6 ma przełożenie 3.45 i auto bedzie miało max ok 235 km/h.
mpower93
Amator
 
Posty: 14
Dołączył(a): 4 cze 2015, o 10:52
Lokalizacja: Głogów

Re: e36 m60 4.0 budowa auta na codzień

Postprzez mati0618 » 8 cze 2015, o 08:39

Dyfer podejdzie Ci każda mała głowa, a półosie są takie same w 1.6 i 1.8tds. Co do wału to zależy jaką masz skrzynię biegów.
mati0618
Clutch Burner
 
Posty: 33
Dołączył(a): 8 cze 2012, o 13:16
Lokalizacja: Radziejów/Włocławek

Re: e36 m60 4.0 budowa auta na codzień

Postprzez winiar_bmw » 11 cze 2015, o 22:57

Jak nie jestes przekonany że dana część nie bedzie pasować to nie kupuj jej z wyprzedzeniem.
Jesli dobrze rozumiem- mały dyfer do v8 to kiepskie rozwiązanie
Bardziej zastanowiłbym się nad układem hamulcowym bo z 1.6 to widzę jak przez mgłę skoro zamierzasz turlac sie >/ 235km/h
winiar_bmw
Clutch Burner
 
Posty: 30
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 18:23
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia strona

Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości