czy odpowiedni samochód

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

czy odpowiedni samochód

Postprzez a-s-t-r-a-l » 12 mar 2008, o 03:32

witam!

Jestem silnie początkujący więc z góry przepraszam za być może banalne pytania. mam kilka:
1) czy lexus gs450h jest "dobrym" :) samochodem do driftu, sam nie wiem co dokładniej powiedzieć może podam jakieś parametry:
- moc około 350 km
- napęd tył
- skrzynia automat (ewen. sekwencja)
- przekładnia planetarna w skrzyni ( nie odczuwalna zmiana biegów przy jeździe w automacie)
nie wiem jakie inne dane mogły by być potrzebne do oceny , jak trzeba to podam :)
2) na jakie koszty mogę liczyć przy uprawianiu tego sportu, a na początku przy samym kursie :) (opony wiadomo, coś jeszcze? :)
a-s-t-r-a-l
 

Re: czy odpowiedni samochód

Postprzez EBER » 12 mar 2008, o 08:56

:shock: :shock: :shock: :shock: NIE SZKODA TAKIEGO AUTA DO DRIFTU??Poza tym bez gruuuuubych przerobek to nie bedzie dobrze latac bokami.Moim zdaniem po 1.Za duza masa seryjnego auta w stosunku do mocy.(trzeba by go troche odchudzic a i tak nie jestem pewien czy to mu pomoze!) 2.Koszt czesci zamiennych w razie jakichkolwiek uszkodzen czy to mechanicznych czy karoseryjnych moze pozadnie uszkodzic twoj portfel.3.Skrzynia biegow nie wiem jak w GS , ale u mojego brata w RX400h nie zmienia ona przelozen w trybie sekwencyjnym w taki sposob zeby bylo mozna latac bokami.4.Lepiej kup tansze i bardziej proste w konstrukcji auto do tej zabawy wybor jest bardzo duzy.
Avatar użytkownika
EBER
DRIFTER
 
Posty: 182
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 00:13
Lokalizacja: Stolica

Re: czy odpowiedni samochód

Postprzez Bartdrift » 12 mar 2008, o 09:42

Juz kupiles to auto czy masz zamiar i po prostu sbie to rozwazasz ? Zreszta w obu przypadkach ,tak jak pisze EBER ,lepiej pomysl o czym innym. Z kasy za jaka bys sprzedal tego lexa kupisz chyba co zechcesz i to gotowe ,wiec pomysl zupelnie bez sensu.