Co na poczÄ…tek 318 czy 320?

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Co na poczÄ…tek 318 czy 320?

Postprzez Ziemson » 21 cze 2015, o 18:15

Witajcie!
Szukam samochodu do nauki driftu i pod uwagę biorę tylko BMW e36, ewentualnie e30 ale na dzień dzisiejszy e 30 są niestety droższe :/
Pozostaje tylko pytanie co do wersji silnikowej a ze względu na ograniczony budżet muszę wybrać pomiędzy 320 a 318.
Co radzicie?
Generalnie zamierzam kupić w wersji coupe i wypruć zbędne rzeczy(samochód ma służyć wyłącznie do zabawy), może zaspawać tylny dyfer puki nie będzie mnie stać na szperę ;)

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o szybką odpowiedź ;)
Ziemson
Amator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 cze 2015, o 17:55
Lokalizacja: Babsk

Re: Co na poczÄ…tek 318 czy 320?

Postprzez mathew » 21 cze 2015, o 20:14

Zdecydowanie łatwiej będzie zacząć 320i. Ale 318is również się da, tylko jest inaczej i trochę trudniej.
mathew
Clutch Burner
 
Posty: 29
Dołączył(a): 6 gru 2013, o 01:22
Lokalizacja: Radom

Re: Co na poczÄ…tek 318 czy 320?

Postprzez Ziemson » 21 cze 2015, o 21:16

a co z dalszymi przeróbkami? czy łatwiej jest zrobić swap silnika z 323 do 320 czy do 318?
czy nie ma to większego znaczenia? kiedyś słyszałem że 320 idzie na tych samych łapach co 323 ale nie wiem czy to prawda
Ziemson
Amator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 cze 2015, o 17:55
Lokalizacja: Babsk

Re: Co na poczÄ…tek 318 czy 320?

Postprzez e30 owner » 22 cze 2015, o 20:59

Bierz 320i. 318 to porażka, później musisz zmienić wszystko prócz budy żeby zrobić z tego 325 czy 328. A w 320 zmieniasz tylko silnik praktycznie.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Co na poczÄ…tek 318 czy 320?

Postprzez Ziemson » 23 cze 2015, o 10:10

okey wielkie dzięki za pomoc ;)
Ziemson
Amator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 cze 2015, o 17:55
Lokalizacja: Babsk

Re: Co na poczÄ…tek 318 czy 320?

Postprzez SzafaTczew » 18 lip 2015, o 14:11

e30 owner napisał(a):Bierz 320i. 318 to porażka, później musisz zmienić wszystko prócz budy żeby zrobić z tego 325 czy 328. A w 320 zmieniasz tylko silnik praktycznie.


nie koniecznie ja miałem 1.8 teraz mam 2.8 i praktycznie tylko silnik zmieniony i hamulce bo z tyłu miałem bębnowe. klima była więc dozą chłodnice miałem, wał, most półosie zostały stare
skrzynia z 1.6 bo taka była w komplecie do silnika ;)

Co do kupna auta to swap na taki silnik jaki wychodził seryjnie w danym modelu nigdy nie ma sensu. Kupuj od razu 2.8 i kupa siana i roboty zaoszczędzona.
Avatar użytkownika
SzafaTczew
Clutch Burner
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 wrz 2014, o 16:52
Lokalizacja: Tczew


Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości