add3kk napisał(a):Witam
Chciałbym spróbować swoich sił w drifcie, czyli potrzebuje jakiegoś gruzika na wieczorne upalanie.
Trochę poczytałem i na początek myślę o kupnie E36 w compacie. Czy to dobry wybór ? Wiadomo, że ciężko będzie dostać już po swapowana.
Mógłby mi ktoś przybliżyć koszty przygotowania takiego E36 1.6 co na początek warto zmienić na jaki silnik zmienić, jakie hamulce czy wystarczy sam gwint, najlepiej wszystko co powinienem zmienić?
Niestety BMW nie jest moją mocną stroną.
Nie wiem czy można wklejać linki ale co myślicie o tym?
http://allegro.pl/bmw-323i-compact-i610 ... ml#thumb/1Pozdrawiam
Wybór jak najbardziej OK, sam mam kompakta 2.8, na gwincie TaTechnixa i jest świetną zabawką.
Zamiast szukać 1.6 i bawić się w swapa, lepiej wg mnie kupić ori 323ti, masz na początek fajny silnik, do 200km można dobić tanim kosztem, masz spoko hamulce i stabilizator z tyłu, lepsze tylne wachacze, dyfer dużą głowę i aku w bagażniku
Ewentualnie jest opcja kupić coś po swapie, ale wtedy trzeba się liczyć z róznymi niedoróbkami po swaperach, co jest dosyć uciążliwe
Uważam, że kompakt z linku, jeśli nie jest zgnity to świetna opcja, skoro ma rollka, kubły i gwint no i o ile silnik jest OK