bmw e36 modyfikacje/pomoc

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

bmw e36 modyfikacje/pomoc

Postprzez Kulae36 » 23 paź 2017, o 23:12

Witam,jestem nowy na forum tak że może ktoś podzieli się ze mną jakimiś wskazówkami.
Mianowicie chodzi tu o e36 (coupe) jest to moje pierwsze autko które modyfikuję pod ,,drift,, aktualnie 1.8is czysta bena +stożek (w przyszłości będzie robiony swap)
dyfer 3,45 100%spaw,obniżające zawieszenie.
Mam kilka pomysłów i może na forum też coś podpowiecie bądź odradzicie ,a więc tak
-hydrołapa 2xpompa (konstrukcja własna) na oddzielnym układnie
-rozłączny główny układ hamulcowy (reduktor siły hamowania)
-poliuretan na cały zawias
-regulowane wachacze
-camber plates
-adaptery skrętu+podkładki na magiel
-mocowanie wózka wspawane + tzw X od góry (w przyszłości planowana klatka)

z czym siÄ™ zgadzacie ? co odradzacie ?

teraz pytanie co wybrać ?
- jakie sprężyny na tył ? betony/czy jakiś gwint ?
-jaki gwint na przód ? mts/maxspeedingrods ?
-co jest dokładnie potrzebne do budowy bezpiecznego zbiornika paliwa ?
-zbiornik,pompa,filtr ? jak to dokładnie wygląda ? jaka pompa ? co jest dokładnie potrzebne ?

Z góry dziękuję serdecznie za pomoc :) jestem otwarty na propozycje co jeszcze mogę pozmieniać.
Kulae36
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 paź 2017, o 22:35
Lokalizacja: Sieraków

Re: bmw e36 modyfikacje/pomoc

Postprzez mtey » 24 paź 2017, o 19:28

Poli to podstawa najlepiej zółte i na cały zawias również na łączniki stabilizatorów , poduszki silnika i skrzyni. Przy okazji skrętu zamontuj proste końcówki i drążki z e34 , nie będzie problemu z blokowaniem o adapter. Daj trochę grubszy stabilizator na tył ale nie próbuj go usztywniać domowymi sposobami , zaś jego łączniki od razu proponuję zrobić z metalu bo aluminiowe pękają. Jedna pompa do ręcznego wystarczy + trójnik i na osobne zaciski. Jeżeli chodzi o inne wahacze i odcięcie hamulców odezwij się na pw można zrobić to na przełącznik. Obowiązkowo zamontuj chłodnicę wspomagania. Zbiorniki powinny być 2 tzn główny i swirl pot przelewowy , do tego 2 pompy wystarczą Ci nowe zewnętrzne po 90zł z allegro, do tego filtr obojętnie jaki byle nowy. Żadnych sprężyn betonów , kup normalne obniżające do tego amory z t4 , będzie trochę pingpong ale na początek wystarczy. Jeżeli masz isa to musi być dyfer 4.45 jak masz talent uda Ci się polatać na 3 biegu.
Mowa tu oczywiście o najtańszym setupie

P.S dałem Ci wskazówki reszta jest opisywana kilkukrotnie na forum ;)
Avatar użytkownika
mtey
Touge Drifter
 
Posty: 259
Dołączył(a): 7 sie 2010, o 15:10
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: bmw e36 modyfikacje/pomoc

Postprzez vhs » 26 gru 2017, o 11:51

Czy ktoś jest mi wstanie powiedzieć jak jest z tymi amortyzatorami od vw t4 ?
Pasuje to p&p ?
Avatar użytkownika
vhs
Amator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 paź 2013, o 20:47
Lokalizacja: W-wa


Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości