GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez JACEK » 13 kwi 2008, o 11:57

No moj silniczek to zakuty był;Połowicznie :grin: Miniac stwierdzil ze seryjne korby sa słabym elementem i jezeli cos pojdzie nie tak to cały silnik do remontu(wiadomo jak korba wyglada na swiat przez blok to silnik zwłoki)!Seryjne tłoki sa ponoc bardzo solidne i nie było potrzeby ich wymieniac.Zmienione zostały pierscienie i panewki.Jak widac taki setup sie sprawdził.Tak wiec silnik został rozebrany i poskladany na nowo(taka sama praca jak przy kutych tłokach + korbach) wiec jak widac sie da.Jedyna refleksja: kute tłoki sa naprawde tanie , ale niekoniecznie zawsze sa lepszym rozwiazaniem niz seria.Jakosc wykonania tłokow naprawde roznie sie wsrod zamiennikow i słyszalem opinie ze za tak male pieniadze nie mozemy sie spodziewac niewiadomo jakiej kosmicznej jakosci.Wystarczy spojrzec na ceny kutych tłokow np Coswortha :banghead:

P.S.
Za 40tys to mozna kupic zwoki samochodu a nie samochod.Po kazdym sezonie samochody do sportu przechodza kompletny przeglad(praktycznie rozbiorka na czesci) tylko wtedy mozna powiedziec ze stosunkowo bezproblemowo pojada kolejny sezon.Czasami lepiej sprzedac zajechane auto i budowac sobie nowe(wiadomo ze ciekawosc zawsze pcha w nieznane) co niezmienia faktu ze takie zajechane moze sluzyc przez dlugi czas bezproblemowo a moze sie popsuc na 1 treningu :D
Mam tez wrazenie ze poziom przygotowania aut w Polsce to pozimo swiatowy.Moze jeszcze nie mamy zwyczaju na dlubanie w budzie ale spokojnie przyjdzie na to tez czas.Jezeli chodzi o silnik i zawieszenie to bez problemu mozemy konfrontowac sie z innymi projektami.Wystarczy spojrzec na auto brt na ostatnich zawodach i napisac 500KM i tak kazdy by to lyknał.Ja n ostatnich zawodach z wiadomych powodow mialem moze ze 180km , ale mozn porownac do treningu gdzie mialem normalna moc http://www.youtube.com/watch?v=I_gWDywiB1g Tez moglbym zamiescic do sprzedazy sr20det 450KM i i dla nie wydawałoby sie to dziwne.Jakos jest tak ze nasze rodzime auta sa naprawde mocne , a nasze firmy tuningowe musze sie jeszcze nauczyc glownie marketigu ;)
Avatar użytkownika
JACEK
DRIFTER
 
Posty: 245
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 16:32

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Pluto » 13 kwi 2008, o 18:20

Tery napisales ze to "glupi wybor auta w jakis sposob". Mozesz to rozwinac?

ANI JEDEN zakuty silnik w polsce nie przjezdzil calego sezonu? :superwow: To chyba nie ma tu mowy o swiatowym poziomie. Z tego co wiem to jest juz troche zakutych sr20det. Myslalem ze droga juz przetarta i jednak potrafia to zrobic w pl. A tu taki ZONK.
Ogolnie to nie dziwi mnie ze silnik w ktorym jest 2 razy podniesiona moc nie wytrzymuje. Miedzy innymi dlatego rozmyslam nad zakupem sky'a. Teoretycznie RB zrobiony na 400km powinien pochodzic sporo dluzej niz SR z ta sama moca.
BMW odpada.
Moze kupic serie skay'a a potem juz samemu zawias, szpera, kubel wieksze turbo i jazda? Zrobic RB na 400km to juz nie filozofia.
Albo kupic s14 wypasione a jak sie wysra to mu RB przeszczepic. Mechanike potrafie zrobic sam. Duzo sie w temacie orientowalem. Elektryke musialbym dac do roboty dla Gelo na przyklad. ?
Avatar użytkownika
Pluto
Touge Drifter
 
Posty: 271
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 02:51
Lokalizacja: Łomża

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Bartdrift » 13 kwi 2008, o 18:33

Skya to juz wogole w Polsce nie rob. Kto Ci to ogarnie ? Tyle 200sx i nikt nie potrafi jeszcze tego ogarnac w 100% ,a ty chcesz tu skaya robic ???
Oczywiscie nie neguje wyboru auta. Masz pelna racje z tym ze rb jest o niebo lepsze. Sam mialem momet w ktorym chcialem sobie do s14 wkladac rb ,ale ktos mnie podkusil ze mi zbuduje sr'a i bede go katowal ile wlezie :rotfl2:
Ogolem sky jest mocniejszy praktycznie w kazdym elemecie niz 200sx'y, ale nie kupil bym w Europie za nic w swiecie ,wlasnie przez zbyt male doswiadczenie tunerow. No moze w Angli to jeszcze jest jakis sens,ale z jp jest polowe taniej a doswiadczenie bezdyskusyjnie wieksze i tak. Pamietaj jednak, ze jest to bardzo ciezkie auto i zeby porownac go osiagami z 200sx musisz dodac jeszcze te 100 koni . Czyli jak masz 300 konnego sx'a to zeby móc z nim rywalizowac, potrzebujesz 400 konnego sky'a ,co jak sam zauwazyles nie jest w tym aucie akurat zadnym problemem.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Pieczyniak » 13 kwi 2008, o 19:03

jeśli na przyszły sezon uda mi sie przyprowadzic auto z Japonii to i tak bedzie to s14 bo nawet w razie awarii duża większość części jest dostępnych na miejscu w kraju a za specyfikację auta robionego w japan w Polsce trzeba wydać 3 albo i 4 razy tyle
Avatar użytkownika
Pieczyniak
DRIFTER
 
Posty: 301
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 22:17
Lokalizacja: Ełk/Poznań

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Pluto » 13 kwi 2008, o 19:54

Autko planuje zakupic na koniec tego roku. Jak narazie jestem w kanadzie i robie na nie :twardziel: i na pare innych rzeczy.

Duzo skay'ow w drifcie nie ma. Nie ma dostepnej, subiektywnej oceny tego auta. O'Ping chyba troche tam jezdzil. Nie wiadomo do konca jak te auta wytrzymuja konkretne upalanie. Ale jedno jest pewne. Sa mocniejsze niz SX'y.

Nie wiem czy jest tu ktos kto jezdzil i skay'em i SX'em. Jaka jest roznica w zachowaniu tych aut? Ktore pozwala na glebsze wychylenia? Prowadzi sie latwiej? Jest latwiejsze do opanowania.
Avatar użytkownika
Pluto
Touge Drifter
 
Posty: 271
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 02:51
Lokalizacja: Łomża

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Bartdrift » 13 kwi 2008, o 20:18

Mialem jakis czas temu okazje jezdzic takim czolgiem na driver search IDC.
Czołg. To tak po krotce :lol:
Auto sprawia wrazenie bardzij stabilnego niz silvie . Jakis mniej chetny do spinowania. Ale ciezszy duzo. Nie wnikam juz w rzeczywista wage ,ale w odczucia. czulem sie jakbym jechal silvia z czterema pasazerami i kampingiem na haku :rotfl2:
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Hachi » 14 kwi 2008, o 00:47

Mogę powiedzieć tylko tyle że jeśli FD bo pewnie FC już nie wchodzi w gre to odrazu kup razem z autem kilka silników juz podłubanych w JP bo w polsce w tych silnikach nikt chyba jeszcze nie dłubał oprócz remontu poza tym silniki bardzo mało żywotne, drogie w eksploatacjii ale jednak przyciągaja do siebie i jestem za tą opcja ale tylko z człowiekiem który wie co robi :thumbsup: .
Co do Skyline'ów to ja bym brał tylko r32 gtr ale znó kombinacje alpejskie z przełączniczkami i jakimiś tam trytyt kami żeby rozpiąć ten centralny mechanizm różnicowy tylko na tył dla mnie są pół środkami a jak wiadomo pół środki = druciarstwo, a nie wiem jak jest z przekładaniem skrzyni z GTST do GTR, mozna oczywiście kupić odrazu jakąs skrzynie Gikena czy innego brand'u ale nie wiem czy chcesz sie bawić w takie koszta choć myśle że warto pozdro. Bart właśnie wiesz coś o tym R32 którym jezdziłeś na driver search; moc, silnik, szpera zawias cokolwiek Pozdro :rockon:
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Bartdrift » 14 kwi 2008, o 01:05

Wiem jedynie ze nie jezdzil tylko ja jezdzilem :grin: i to ze Paul kupil go sobie z JP za jakies grosze. Ma zamiar doprowadzic go do ladu i smigac nim na rozne pokazy itp. Jezdzac nim zastanawialem sie kiedy to zlamie sie w pol,wiec dalek droga do tego zeby to doprowadzic do czegokolwiek :lol:
Od 1.40 tym poierdzielam : http://pl.youtube.com/watch?v=3izG5WSCjow
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Pluto » 14 kwi 2008, o 02:47

Mazda chyba nie wchodzi w gre. Myslalem nad FD ale poczytalem troche i nie zabardzo sie nadaje. Za szybko wymieka. Smiechu warte. Nie usmiecha mi sie robic remont vankla albo ciagac 2 silniki w sezonie. Auto jest najs ale do pojezdzenia po miescie.
Avatar użytkownika
Pluto
Touge Drifter
 
Posty: 271
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 02:51
Lokalizacja: Łomża

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Bartdrift » 14 kwi 2008, o 10:34

http://www.driftcars.jp/cars/de0300114.html ze sciagnieciem do Pl jakies 26tys zl. Pozostale 14 tys wydasz sobie na klatke i panienki ;) bo nie wyglada zeby bylo potrzebne cokolwiek wiecej :D
Kurcze,no powaznie, jak tak czytam to same czesci ktore tam wlozyli kosztuja wiecej. I to duzo wiecej.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Pluto » 14 kwi 2008, o 20:36

Musi byc jakis powod tej ceny. Nie ma bata ze bryka jest cacucho. Mozliwe ze bardzo zjezdzona juz. Ale mimo wszystko ta cena przyciaga mnie jak pszczole do miodu.
Avatar użytkownika
Pluto
Touge Drifter
 
Posty: 271
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 02:51
Lokalizacja: Łomża

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Bartdrift » 14 kwi 2008, o 20:42

Powod takie ze w jp tyle takie auta kosztuja i tyle. Jak zobaczysz na driftcars.jp to takie sky'e sa nawet tansze
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Pluto » 14 kwi 2008, o 20:51

Przejzalem tam juz wszystko chyba. Przejzalem tez tradecarview.com i kilka zagranicznych for o drifcie, skylinach itp. I powiem ze jest tego tyle ze kiedy bys nie chcial kupic to zawsze znajdzie sie cos co podpasuje.
Zobacz tego czrnego r32. Silniczek jak nowka. No boski jest :this:
http://www.gtr.co.uk/forum/upload/94936-3-x-r32-gt-r-sale-endless.html
Avatar użytkownika
Pluto
Touge Drifter
 
Posty: 271
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 02:51
Lokalizacja: Łomża

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez dAYTONA » 15 kwi 2008, o 01:03

W częsci zgadzam się z BartDriftem, Jacekiem i Terey'em. Ogólnie w Polsce dużo 'mechaników' i 'fachowców' praktykuje jeszcze mechanike typu "można tak zrobić, i będzie hulało", lub "zawsze tak robię", co nie znaczy że tak należy robić. Są pewne procedury których należy się trzymać. Są nowości o których należy sie informować. Ludzie oszczędzają przy remontach, lub robią jakieś dziwne rzeczy, a potem się dziwią że coś się zepsuło. Firmy oferujące szlifowanie wałów, bloków itd, też nie są precyzyjne, w zachodnim znaczeniu tego słowa. Usługi generalnie w Polsce w dziedzinie tuningu są w tyle, co nie znaczy że nie ma dobrych fachowców. Wiem że np. strojenie silników, firma Jetronik z wrocka ma opanowane bardzo dobrze.

Powracając do tematu, to możesz kupić auto 'zrobione' ale nie zrobione do driftu, i praktykujące drift. Do Australi sprowadzaliśmy dużo aut S13/14 R32/33 zrobionych w taki sposób że miały np. wydech Kakimoto, większa turbine, większy IC, duży BOV, kubełki, bodykit, itd, i one były tańsze od tych aut które były 'fabryczne', lecz nie były w żaden sposó używane do driftu. One były po prostu tuningowane przez miłośników... tam też nie każdy driftuje. Są tam smiertelnicy, co lubią przycisnąć na prostej, lubią głośnego BOV'a i wydech co wali ogniem przy zmianie biegów...

Ja bym R32 wziął, nie otwierał silnika, tylko dał duże turbo, ic, wystrojił, i jeździł.
Avatar użytkownika
dAYTONA
Król Ronda
 
Posty: 63
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 00:18
Lokalizacja: Adelaide.au/Wrocław

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez tery » 15 kwi 2008, o 09:33

dAYTONA napisał(a): Firmy oferujące szlifowanie wałów, bloków itd, też nie są precyzyjne, w zachodnim znaczeniu tego słowa.

ooooooooo wlasnie.....dochodzimy do sedna wiekszosci usterek w PL ......
:banghead:

oni maja tolerancje jak do samochodow na codzien, a nei do sportu, a maszyny za drogie zeby kazdy tuner mial u siebie...
Avatar użytkownika
tery
D1 PRO
 
Posty: 1154
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 17:35
Lokalizacja: WWA

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Początkujący

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości