GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Pluto » 12 kwi 2008, o 20:39

Witam
Nosze sie z zamiarem zakupu autka tylko i wylacznie do driftu. Fajnie byloby pocwiczyc czasami po miescie ale nie wiem jeszcze czy autko bede rejestrowal.
I mam bardzo duzy dylemat.
Jakie autko w kwocie powiedzmy do 40tys zl wraz z transportem z japoni?
Opcji jest tak duzo ze nie wiem juz sam.
Praktycznie kazdy z aut takie jak r32 gtst, r32 gtr, r33 gtst, s14, s15, fd3s, jest do dostania w tej kwocie. Kwestia tylko czy "dziewica" czy "dlubany".
I tu kolejny dylemat czy brac autko nie dlubane (czyt. nie katowane) czy dlubane (czyt. katowane). Mozna zyskac duzo na samych czesciach i mozna stracic tez na kupnie drugiego silnika. Jak sie ow katowany wysypie.
Jestem mechanikiem wiec jakiekolwiek naprawy robie sam wraz z blacharka. Spory plus ale w razie autka "dziewicy" czesci trzeba kupic tez a to jest wydatek spory. Bo seria to sie na poziomie nie polata. Oczywiscie liczy sie kierownik a nie autko ale z gow..a bata nie ukreci.
Feel free to express yourself :lollol:
Avatar użytkownika
Pluto
Touge Drifter
 
Posty: 271
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 02:51
Lokalizacja: Łomża

Re: GTR R32 do driftu? A moze s15, FD3S?? do 40.000zl

Postprzez Bartdrift » 12 kwi 2008, o 21:14

Kupuj gotowe auto. Kupjac auto zrobione w Jp ,wystaczy ze jezeli cos sie wysra, to zrobisz to na wzor i jedziesz dalej . Polscy "tjunerzy" nie maja kapletnie pojecia o tym co robia. Niby wiedza ,ale jak sie okazuje na koniec tylko mowia ze wiedza ,a tak na prawde ucza sie na Twoim aucie za Twoja kase. Mysle ze za jakies 5 lat dam Ci rade "kup nie katowane" . Ale to za 5 lat. Daj im sie pouczyc za kase kolegow . Ja np. w polski rynek JDM zainwestowalem okolo 60tys zl (same "stypendia" dla mechanikow) i juz mi starczy.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19