Zawias czy Hydrołapa ???

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez jedrula » 8 sty 2011, o 14:34

Tak wiec mam do was kolejne pytanie:)

co lepiej najpierw zrobic Zawias czy hydrołape???

chodzi o to ze mimo swieto trzech kroli za nami to wcale tych Mieszkow wiecej w portfelu nie ma wiec nie wszystko na raz , wiec czy lepiej majac teraz pare zl gorka zrobic hydrolape czy usztywnic zawias.oczywiscie ten zawias to jakis polsrodek typu utwardzanie amorow zerkopolu czy cus takiego??? rozumiem ze i to i to jest mega wazne tylko pytanie co wy jako ze jestescie bardziej doswiadczeni co byscie woleli miec w aucie :)???

ja jak jezdzilem w kjs to zawiecha byla priorytetem ale czlowiek troszke dorosl przesiadl sie wkoncu na meski naped (tył) i pytanie jak to jest w lataniu bokiem :)

dziex za odp :)
Avatar użytkownika
jedrula
Amator
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18 lis 2010, o 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez klx_driftah » 8 sty 2011, o 15:05

zawias + stabilizatory, następnie rękaw
Avatar użytkownika
klx_driftah
Touge Drifter
 
Posty: 672
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 11:56
Lokalizacja: Hindenburg

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez rtuber » 8 sty 2011, o 18:47

Zdecydowanie pierw zawias. Na początek zwykły rękaw styka .
Avatar użytkownika
rtuber
BadBoy
 
Posty: 1087
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 13:19
Lokalizacja: Legnica

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez dieseld » 9 sty 2011, o 11:26

również proponuje zacząc od zawieszenia, na początku lepiej nauczyć się inicjować poślizg z ryby, ew. z gazu (nie wiem czym tam dysponujesz) żeby w przyszłości z przyzwyczajenia nie nadużywać klamy.
pzdr
Avatar użytkownika
dieseld
Touge Drifter
 
Posty: 101
Dołączył(a): 16 kwi 2010, o 10:57
Lokalizacja: Dęblin/Wwa

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez jedrula » 9 sty 2011, o 13:32

yhy no to dziex tak tez myslalem :) jednak zawiecha to zawiecha a nie ponton na rozchwianym bałtyku :)

no jak narazie dysponuje 192 szalonymi bawarskimi koniami pociagowymi takze cos tam pewnie bedzie dalo sie zrobic.jeszcze nie wiem bo auto zostalo dopiero co kupione w stanie dziewica od niemca i dniami latam po urzdach zeby zarejstrowac a wieczorami zaczynam tam cos juz skrobac przy nim :)
Avatar użytkownika
jedrula
Amator
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18 lis 2010, o 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez Artiv 325 » 9 sty 2011, o 13:57

Zrób zawias jak masz dobre amory to kup jakieś porządne(nie z chin) sprężyny do tego i po sprawie.
Pomyśl też o rozpórkach przód i tył koszt niewielki a korzyści więcej niż zadowalające.
Poprzeglądaj też w jakim stanie masz wszystkie gumy w zawieszeniu jak już rozgrzebiesz zawiechę.

Hydrauliczny rękaw to nie jest aż tak paląca sprawa jak się wydaje nie ma sensu odrazu zakładać bo prawie każdy na filmikach z yt go ma :D
Avatar użytkownika
Artiv 325
Touge Drifter
 
Posty: 406
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 22:13
Lokalizacja: Łódz

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez mrlee » 20 lut 2011, o 17:51

A powiedzcie mi, bo mam w swojej zawias oryginalny M-sporta, czy wystarczy on na początek czy dokupić jakieś sprężyny do niego ? Bo w sumie twardo jest, nie buja się jak tapczan. Ale znowu nie latałem nim na suchym tylko na śniegu lub po mokrej ulicy przy niedużych prędkościach ( dopiero się uczę, pierwszy samochód z tył napędem i mam go 2tyg. ). W nie tak dalekiej przyszłości planuję sobie kupić jakiś lepszy gwint, więc pytanie czy warto zainwestować kasę w jakieś lepsze sprężyny do tego co mam obecnie czy wstrzymać się i poczekać na gwint.
Avatar użytkownika
mrlee
Touge Drifter
 
Posty: 102
Dołączył(a): 26 gru 2009, o 17:25
Lokalizacja: Łódź

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez GOŁY » 21 lut 2011, o 23:52

mrlee napisał(a):A powiedzcie mi, bo mam w swojej zawias oryginalny M-sporta, czy wystarczy on na początek czy dokupić jakieś sprężyny do niego ? Bo w sumie twardo jest, nie buja się jak tapczan. Ale znowu nie latałem nim na suchym tylko na śniegu lub po mokrej ulicy przy niedużych prędkościach ( dopiero się uczę, pierwszy samochód z tył napędem i mam go 2tyg. ). W nie tak dalekiej przyszłości planuję sobie kupić jakiś lepszy gwint, więc pytanie czy warto zainwestować kasę w jakieś lepsze sprężyny do tego co mam obecnie czy wstrzymać się i poczekać na gwint.


Wszystko zależy kiedy masz zamiar kupić gwint jeśli niebawem to poczekaj bo ja przerabiałem sprężyny amory itd. po gwincie było niewiarygodnie lepiej nie ten samochód :thumbsup:
Avatar użytkownika
GOŁY
WPR Drift Team
 
Posty: 338
Dołączył(a): 31 gru 2009, o 15:27
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez dobro&zło » 22 lut 2011, o 19:01

Jeśli chcesz kupić pożądne sprężyny wyczynowe np jak na tej stronce:
http://www.jtng.pl/pokaz_produkty.php?i ... azwa&str=1
i do tego porządne amortyzatory np: bilstein b8 to będzie to zestaw lepszy niż większość gwintów i sporo od nich droższy.
Jeśli chcesz kupić sprężyny "tuningowe" jakich wiele na allegro to szkoda kasy. Twardość tych markowych jest w najlepszym wypadku 10 do 20% większa niż orginalnych. Na przykładzie E34 525 i 535 pokazuje to tabela twardości zamienników sprężyn:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=909132
O innych niż markowe nawet nie ma co wspominać. Ich twardość może być zupełnie przypadkowa.
Do driftu jak i na tor potrzebujesz sprężyn o twardości 60 - 120 N/mm lub jeszcze więcej zależnie od samochodu.
Avatar użytkownika
dobro&zło
Touge Drifter
 
Posty: 188
Dołączył(a): 14 cze 2010, o 19:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zawias czy Hydrołapa ???

Postprzez Dynamic_Bawaria_Team » 10 mar 2011, o 20:09

Osobiście wybrał bym zawias, wolałbym dobrze opanowywać auto bez hydrołapy, dopiero potem wspierać się łapą ;) Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Dynamic_Bawaria_Team
Król Ronda
 
Posty: 79
Dołączył(a): 20 mar 2010, o 19:04
Lokalizacja: Poznań


Powrót do Początkujący

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości