rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez BLACHA » 15 lut 2012, o 08:13

Binio napisał(a):Piotras , a po co wkładać UZ i go uturbiać skoro mozna było odrazu wsadzić... np 2jz gte (nie mogłem skojarzyć zadnej v8 uturbionej sensownej :D)

Rozchodzi sie o kasę i dostepność ;)


Dostępnośc to jedno ale tak się składa że miałem koło siebie kompletnego UZ-ta i kompletnego JZ-ta, nie zważyłem i to mój błąd :banghead: ale różnica w masie to przepaść na korzyść V-ki a weź jeszcze pod uwagę o ile UZ jest krótszy i dla kogoś kto nie che ciąć grodzi i budować połowe auta od nowa jest problemem nie zrobienie dużej masy z przodu
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Ban0ff » 15 lut 2012, o 08:46

uBaW napisał(a):
piotras155 napisał(a):
Ban0ff napisał(a):GE jest dobry jak sie od razu grubo w nim modzi, np zakucie, duza suszara, wtryski, standalone itd.
Jak sie ktos zadowoli na poczatek 300KM to lepiej wziac kompletny 1JZ, pozniej jak sie znudzi mozna grubiej pomodzic :)


tak tylko poco kupować ge skoro mówisz o zakuwaniu to lepiej odrazu kopić 2jz co nie :grin:



zarówno 2jz-ge jak 2jzgte jest seryjnie silnikiem kutym.....jesli szukac róznic to poza sprezaniem,wolnossak nie ma natrysku oleju na denka tloków np.


mozesz rozwinac mysl? co dokladnie jest kute?
Avatar użytkownika
Ban0ff
Touge Drifter
 
Posty: 399
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 17:50
Lokalizacja: Jarosław

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez uBaW » 15 lut 2012, o 10:49

napewno tloki, literka Z w symbolu silnika toyoty mówi nam o kutych tłokach w seri.
Avatar użytkownika
uBaW
Touge Drifter
 
Posty: 495
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: OTWOCK

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Kozik007 » 15 lut 2012, o 20:33

i 1uz też ma kute tłoki???
Avatar użytkownika
Kozik007
Touge Drifter
 
Posty: 149
Dołączył(a): 26 sty 2010, o 14:30
Lokalizacja: Wrocław

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez uBaW » 15 lut 2012, o 22:21

tak samo jak mój 5vfze w tundrze z przebiegiem 680tys :grin:
Avatar użytkownika
uBaW
Touge Drifter
 
Posty: 495
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: OTWOCK

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Skubi » 10 kwi 2013, o 13:37

sory za odgrzanie kotleta ale czy to nie jest tak że to Z w końcowej części kodu oznaczają kucizne?
np 4a-GE i 4A-GZE <-ten kuty
podobnie jak kolega wyżej pisał 5V-FZE
tak więc chyba 1UZ 1JZ 2JZ raczej nie są kute.
Skubi
Clutch Burner
 
Posty: 39
Dołączył(a): 29 sie 2012, o 13:24
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez SuseÅ‚ » 10 kwi 2013, o 15:47

Skubi, akurat w 4A-GZE "Z" oznacza kompresor.
Avatar użytkownika
Suseł
Touge Drifter
 
Posty: 252
Dołączył(a): 26 maja 2010, o 21:00
Lokalizacja: Myszków

Poprzednia strona

Powrót do Początkujący

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości