Strona 3 z 3

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

PostNapisane: 15 lut 2012, o 08:13
przez BLACHA
Binio napisał(a):Piotras , a po co wkładać UZ i go uturbiać skoro mozna było odrazu wsadzić... np 2jz gte (nie mogłem skojarzyć zadnej v8 uturbionej sensownej :D)

Rozchodzi sie o kasę i dostepność ;)


Dostępnośc to jedno ale tak się składa że miałem koło siebie kompletnego UZ-ta i kompletnego JZ-ta, nie zważyłem i to mój błąd :banghead: ale różnica w masie to przepaść na korzyść V-ki a weź jeszcze pod uwagę o ile UZ jest krótszy i dla kogoś kto nie che ciąć grodzi i budować połowe auta od nowa jest problemem nie zrobienie dużej masy z przodu

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

PostNapisane: 15 lut 2012, o 08:46
przez Ban0ff
uBaW napisał(a):
piotras155 napisał(a):
Ban0ff napisał(a):GE jest dobry jak sie od razu grubo w nim modzi, np zakucie, duza suszara, wtryski, standalone itd.
Jak sie ktos zadowoli na poczatek 300KM to lepiej wziac kompletny 1JZ, pozniej jak sie znudzi mozna grubiej pomodzic :)


tak tylko poco kupować ge skoro mówisz o zakuwaniu to lepiej odrazu kopić 2jz co nie :grin:



zarówno 2jz-ge jak 2jzgte jest seryjnie silnikiem kutym.....jesli szukac róznic to poza sprezaniem,wolnossak nie ma natrysku oleju na denka tloków np.


mozesz rozwinac mysl? co dokladnie jest kute?

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

PostNapisane: 15 lut 2012, o 10:49
przez uBaW
napewno tloki, literka Z w symbolu silnika toyoty mówi nam o kutych tłokach w seri.

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

PostNapisane: 15 lut 2012, o 20:33
przez Kozik007
i 1uz też ma kute tłoki???

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

PostNapisane: 15 lut 2012, o 22:21
przez uBaW
tak samo jak mój 5vfze w tundrze z przebiegiem 680tys :grin:

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

PostNapisane: 10 kwi 2013, o 13:37
przez Skubi
sory za odgrzanie kotleta ale czy to nie jest tak że to Z w końcowej części kodu oznaczają kucizne?
np 4a-GE i 4A-GZE <-ten kuty
podobnie jak kolega wyżej pisał 5V-FZE
tak więc chyba 1UZ 1JZ 2JZ raczej nie są kute.

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

PostNapisane: 10 kwi 2013, o 15:47
przez Suseł
Skubi, akurat w 4A-GZE "Z" oznacza kompresor.