Strona 2 z 2

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 9 lis 2008, o 21:10
przez Młodys13
półosie z przegubami

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 9 lis 2008, o 22:09
przez Javie
Vetta ma układ transaxle... Ogólnie co do wynalazków amerykańskich to sam Bart pisałeś kiedyś, że to sie sypie w drifcie. A może od BMW jakiś dyfer ? Wał możesz strzelić karbon - będzie "ŁAŁ", nie mówiąc już o górze korzyści typu mniejsza masa (dobre kilkanaście kg) i mniejsza bezwładność. A półosie to zdaje sie taka firma Motomax dorabia, ponoć umieją praktycznie wszystko z nimi zrobić. IMO wał i półosie to są detale przy takiej rzeźbie jak Ty robisz.

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 9 lis 2008, o 23:07
przez Bartdrift
Pisalem ze sie wynalazki Ameryknanskie sypia w srifcie ? Chyba nie ...
I oby nie ,bo przeciez wkladam praktycznie amerykanski motor :D

Czy Bmk'owe dyfry sa takie wytrzymale zeby przeniesc momet do 700nm ?

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 9 lis 2008, o 23:25
przez P@welll
czy 700nm to nie wiem ale 500 napewno wkoncu Ogien tyle ma i jezdzi :) a przeciez sa bemki po 1000hp i tez smigaja i jeszcze nie slyszałem o usterkach mostow :D
I tak wierze Bartek ze dasz rade! :thumbsup:

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 9 lis 2008, o 23:56
przez Bartdrift
Tylko ze jest smigac i SMIGAC. W drifcie raczej nie slyszalem o bmw powyzej 500km .A jazda po ulicy czy na 1/4 nic tu nie wnosi niestety, bo to zupelnie co innego.
Potrzeba czegos co wytrzyma wszystko i do tego da sie łatwo wsadzic do nysy.

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 10 lis 2008, o 00:11
przez chudy_wlkp
Wychodzi na to ze supra jednak bedzie najlepsza. Amerykance o ktorych wczesniej pisalem maja mosty napedowe a nie polosie z tego co wyczytalem. A wlozyc most do nismo to taka rzezba ze glowa boli :mad: a polosie zawsze mozna dorobic :grin:

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 10 lis 2008, o 11:22
przez Javie
Bartdrift napisał(a):Pisalem ze sie wynalazki Ameryknanskie sypia w srifcie ? Chyba nie ...
I oby nie ,bo przeciez wkladam praktycznie amerykanski motor :D

Czy Bmk'owe dyfry sa takie wytrzymale zeby przeniesc momet do 700nm ?

Albo to było o amerykańskich skrzyniach, a nie dyfrach ? :scratch: Sorry, my bad :blush:

A co do dyfra z Supry - ten z TT ma zdaje sie chłodnice oleju.

Re: Dyfer w Nissanie

PostNapisane: 10 lis 2008, o 23:22
przez BOBBY PL
Bartdrift napisał(a):
Macie jakies pomysly co mozna z tym zrobic ? Moze by szlo wpasic tam inny dyfer od jakiegos mocnego auta ? Moze jednak jest jakias opcja na wzmocnienie seryjnego ?

U mnie w tym sezonie praktycznie kazde kopniecie w sprzeglo (przy dwutarczowym sprzegle) konczylo sie zniszczeniem dyfra. Jak pomysle co sie bedzie dzialo jak wjedzie V8 to az mnie ciary przechodza...


Wlasnie w sobote przelorzylem dyferek z Toyoty soarer 4,0 v8 do mojego lexa, poprzedni sie rozlecial, wiec poszukalem czegos od mocniejszego auta, ten wytrzymywal w serii 290 hp i 407 Nm, jak dla mnie to powinien wystarczyc, a dla Ciebie... mysle ze, kazda opcja do rozwazenia jest dobra, wklejam tez dwa linki do zdjec zebs mogl zobaczyc jak to ustrojstwo wyglada (sorki za jakosc zdjec) a wazy toto cale 29,5 kg, specjalnie wazone :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8d ... 5fd2a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d26 ... ac01e.html