LPG w Drifcie

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

LPG w Drifcie

Postprzez pablo escobar » 24 kwi 2012, o 23:56

Zastanawia mnie rozwiązanie obniżenia kosztów poprzez zastosowanie instalacji LPG w Bmw e36 m60 b40 ,czy to w ogóle ma sens? Obawiam się że może to się zakończyć pożarem. :lol:
pablo escobar
Król Ronda
 
Posty: 66
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 19:31
Lokalizacja: Tarnowice Stare

Re: LPG w Drifcie

Postprzez piotrekldz1 » 24 kwi 2012, o 23:59

Ma sens o ile dużo upalasz i masz pojecie o instalacjach lpg... Jedyny problem to dostarczanie paliwa na tor, ale to tez da sie przeskoczyć kupując druga butle jako kanister...
piotrekldz1
Clutch Burner
 
Posty: 48
Dołączył(a): 17 gru 2011, o 17:52
Lokalizacja: Łódz

Re: LPG w Drifcie

Postprzez pablo escobar » 25 kwi 2012, o 01:20

A jednak ma sens. Widziałem kiedyś na takim silniku taki zwyczajny gaz 1 czy 2 generacji bez sekwencyjnego wtrysku,ciekawe czy to się sprawdzi,normalna instalacja na wtrysku to chyba 5-6tyś zł.
pablo escobar
Król Ronda
 
Posty: 66
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 19:31
Lokalizacja: Tarnowice Stare

Re: LPG w Drifcie

Postprzez lokecgb » 25 kwi 2012, o 05:01

jezdzilem m60 b40 na gazie dawał rade . butla od wózka widłowego .
Avatar użytkownika
lokecgb
Touge Drifter
 
Posty: 182
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 14:03

Re: LPG w Drifcie

Postprzez Guta » 25 kwi 2012, o 07:36

pablo escobar napisał(a):A jednak ma sens. Widziałem kiedyś na takim silniku taki zwyczajny gaz 1 czy 2 generacji bez sekwencyjnego wtrysku,ciekawe czy to się sprawdzi,normalna instalacja na wtrysku to chyba 5-6tyś zł.


Używanego staga na 8 cyl. poniżej tysiąca za komplet da się znaleźć.
Avatar użytkownika
Guta
Król Ronda
 
Posty: 82
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: LPG w Drifcie

Postprzez Pablo 92 » 25 kwi 2012, o 15:05

ja miałem turbo w polonezie tylko na gazie :-) zima czy nie palił bez problemu. Przy -25 zaniemógł dopiero a charakterystyka silnika wzrosła :D
Avatar użytkownika
Pablo 92
Touge Drifter
 
Posty: 496
Dołączył(a): 9 lut 2008, o 09:23
Lokalizacja: Słupsk

Re: LPG w Drifcie

Postprzez duchu22 » 25 kwi 2012, o 21:38

Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.

PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.
Avatar użytkownika
duchu22
Touge Drifter
 
Posty: 284
Dołączył(a): 30 maja 2010, o 08:15
Lokalizacja: Wrocław

Re: LPG w Drifcie

Postprzez pablo escobar » 25 kwi 2012, o 22:41

Gdzie szukać takiego używanego staga?
pablo escobar
Król Ronda
 
Posty: 66
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 19:31
Lokalizacja: Tarnowice Stare

Re: LPG w Drifcie

Postprzez eleanor_gt » 26 kwi 2012, o 10:35

duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.

PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.


Ale spójrz na to tak : albo rzędówka albo v8 na gazie , które i tak będzie mocniejsze a zmieści się w budżecie.
Avatar użytkownika
eleanor_gt
Touge Drifter
 
Posty: 398
Dołączył(a): 12 kwi 2010, o 20:50
Lokalizacja: okolice Suwałk

Re: LPG w Drifcie

Postprzez duchu22 » 26 kwi 2012, o 20:50

eleanor_gt napisał(a):
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.

PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.


Ale spójrz na to tak : albo rzędówka albo v8 na gazie , które i tak będzie mocniejsze a zmieści się w budżecie.


Mam e34 535 na sekwencji, na lipnych wtryskach i srednim reduktorze - miasto czy trasa nie czuje roznicy ale jak przyjdzie poszalec to reakcja na gaz jest duzo wolniejsza i gora obrotow praktycznie nie istnieje (za maly reduktor i za wolne wtryski na polsekwencyjny wtrysk). Na benzynie dokreca sie o wiele lepiej i nie ma tego zawachania przy miedzygazie podczas redukcji biegu. Mysle ze inny osprzet LPG moglby to poprawic ale wtedy koszt instalacji x1.5

Gaz do dupowozu ok ale e36 skladam na benzynie.
Avatar użytkownika
duchu22
Touge Drifter
 
Posty: 284
Dołączył(a): 30 maja 2010, o 08:15
Lokalizacja: Wrocław

Re: LPG w Drifcie

Postprzez kroma8 » 26 kwi 2012, o 20:53

duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.


Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp :grin: z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą ;) :grin:

Obrazek

Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania :P
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium :rockon: Powiedział bym inteligentny sterownik LPG :grin: i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel :yeah: ) ;p bardzo przejrzysty soft :banana:

*Edit

pablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?


Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.
kroma8
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 16:24
Lokalizacja: Wolsztyn

Re: LPG w Drifcie

Postprzez Guta » 27 kwi 2012, o 01:03

kroma8 napisał(a):
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.


Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp :grin: z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą ;) :grin:

Obrazek

Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania :P
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium :rockon: Powiedział bym inteligentny sterownik LPG :grin: i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel :yeah: ) ;p bardzo przejrzysty soft :banana:

*Edit

pablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?


Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.


Taaa, zeta s ogarnie s60b40 bez żadnych problemów :grin:
Ale do m60b40 poszukaj czegoś co nie będzie zużywało dużych ilości benzyny do ogarnięcia tych 286KM
Pablo poszukaj informacji na forum LPG,właściwy dobór komponentów pozwoli zapierdalać na gazie bez strat mocy, elpegieowa brać forumowa doradzi co i jak,a powyższy pomysł na wydanie 3klocków oceni.....a zresztą jak zapytasz to zobaczysz ;)
Avatar użytkownika
Guta
Król Ronda
 
Posty: 82
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: LPG w Drifcie

Postprzez kroma8 » 27 kwi 2012, o 18:14

Guta napisał(a):
kroma8 napisał(a):
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.


Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp :grin: z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą ;) :grin:

Obrazek

Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania :P
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium :rockon: Powiedział bym inteligentny sterownik LPG :grin: i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel :yeah: ) ;p bardzo przejrzysty soft :banana:

*Edit

pablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?


Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.


Taaa, zeta s ogarnie s60b40 bez żadnych problemów :grin:
Ale do m60b40 poszukaj czegoś co nie będzie zużywało dużych ilości benzyny do ogarnięcia tych 286KM
Pablo poszukaj informacji na forum LPG,właściwy dobór komponentów pozwoli zapierdalać na gazie bez strat mocy, elpegieowa brać forumowa doradzi co i jak,a powyższy pomysł na wydanie 3klocków oceni.....a zresztą jak zapytasz to zobaczysz ;)


Chodziło mi o M60B40.. nie wiem czemu pisalem "s" mój błąd sorry.. :twardziel: A na forum LPG na pewno doradza ale nie sadze zęby inna konfiguracja była tańsza.
kroma8
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 mar 2012, o 16:24
Lokalizacja: Wolsztyn

Re: LPG w Drifcie

Postprzez ktm450sx » 28 kwi 2012, o 20:02

ja robię gaz od 12 lat i powiem tylko jedno bo nie lubię się rozpisywać, jeżeli chcesz jezdzić na gazie w drifcie to nie oszczędzaj bo to się bardzo szybko mści , żeby twoje auto jechało górą obrotów na gazie to musi być wszystko z autem ogarnięte bo wiele aut np. w m60b40 spotkałem się w jednym z kilku że pow. 5500tyś obr.wtryskiwacze benzynowe otwierały się na 30 mili sekund i nawet dwa reduktory ci nie pomogą bo wtryski nie ogarną, ja bym zastosował reduktor gold na plastiku 8 wtryski hany dają radę , jeżeli jest zawór w butli to wywalić ogranicznik wypływu gazu a i żeby termostat był sprawny dobra to tyle pozdrawiam i powodzenia
Avatar użytkownika
ktm450sx
Król Ronda
 
Posty: 53
Dołączył(a): 26 sty 2010, o 19:57
Lokalizacja: Głogów

Re: LPG w Drifcie

Postprzez duchu22 » 30 kwi 2012, o 21:07

Mam własnie Zeta S w 3.5 i nie daje rady, cisnienie gazu na WOT spada ponizej bara. Katalogi mowia o 250km z eSki ,a ludzie na forach max 200. Do 4.0 powinny byc dwa reduktory.
Avatar użytkownika
duchu22
Touge Drifter
 
Posty: 284
Dołączył(a): 30 maja 2010, o 08:15
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości