pablo escobar napisał(a):A jednak ma sens. Widziałem kiedyś na takim silniku taki zwyczajny gaz 1 czy 2 generacji bez sekwencyjnego wtrysku,ciekawe czy to się sprawdzi,normalna instalacja na wtrysku to chyba 5-6tyś zł.
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.
PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.
eleanor_gt napisał(a):duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.
PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.
Ale spójrz na to tak : albo rzędówka albo v8 na gazie , które i tak będzie mocniejsze a zmieści się w budżecie.
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.
pablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?
kroma8 napisał(a):duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.
Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą
Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium Powiedział bym inteligentny sterownik LPG i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel ) ;p bardzo przejrzysty soft
*Editpablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?
Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.
Guta napisał(a):kroma8 napisał(a):duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.
Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą
Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium Powiedział bym inteligentny sterownik LPG i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel ) ;p bardzo przejrzysty soft
*Editpablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?
Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.
Taaa, zeta s ogarnie s60b40 bez żadnych problemów
Ale do m60b40 poszukaj czegoś co nie będzie zużywało dużych ilości benzyny do ogarnięcia tych 286KM
Pablo poszukaj informacji na forum LPG,właściwy dobór komponentów pozwoli zapierdalać na gazie bez strat mocy, elpegieowa brać forumowa doradzi co i jak,a powyższy pomysł na wydanie 3klocków oceni.....a zresztą jak zapytasz to zobaczysz
Powrót do Silniki i układ napędowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości