Strona 1 z 2

LPG w Drifcie

PostNapisane: 24 kwi 2012, o 23:56
przez pablo escobar
Zastanawia mnie rozwiązanie obniżenia kosztów poprzez zastosowanie instalacji LPG w Bmw e36 m60 b40 ,czy to w ogóle ma sens? Obawiam się że może to się zakończyć pożarem. :lol:

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 24 kwi 2012, o 23:59
przez piotrekldz1
Ma sens o ile dużo upalasz i masz pojecie o instalacjach lpg... Jedyny problem to dostarczanie paliwa na tor, ale to tez da sie przeskoczyć kupując druga butle jako kanister...

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 25 kwi 2012, o 01:20
przez pablo escobar
A jednak ma sens. Widziałem kiedyś na takim silniku taki zwyczajny gaz 1 czy 2 generacji bez sekwencyjnego wtrysku,ciekawe czy to się sprawdzi,normalna instalacja na wtrysku to chyba 5-6tyś zł.

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 25 kwi 2012, o 05:01
przez lokecgb
jezdzilem m60 b40 na gazie dawał rade . butla od wózka widłowego .

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 25 kwi 2012, o 07:36
przez Guta
pablo escobar napisał(a):A jednak ma sens. Widziałem kiedyś na takim silniku taki zwyczajny gaz 1 czy 2 generacji bez sekwencyjnego wtrysku,ciekawe czy to się sprawdzi,normalna instalacja na wtrysku to chyba 5-6tyś zł.


Używanego staga na 8 cyl. poniżej tysiąca za komplet da się znaleźć.

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 25 kwi 2012, o 15:05
przez Pablo 92
ja miałem turbo w polonezie tylko na gazie :-) zima czy nie palił bez problemu. Przy -25 zaniemógł dopiero a charakterystyka silnika wzrosła :D

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 25 kwi 2012, o 21:38
przez duchu22
Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.

PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 25 kwi 2012, o 22:41
przez pablo escobar
Gdzie szukać takiego używanego staga?

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 26 kwi 2012, o 10:35
przez eleanor_gt
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.

PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.


Ale spójrz na to tak : albo rzędówka albo v8 na gazie , które i tak będzie mocniejsze a zmieści się w budżecie.

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 26 kwi 2012, o 20:50
przez duchu22
eleanor_gt napisał(a):
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.

PS: Gaz w aucie do sportu ? Jako promocja firmy montujacej LPG ok ale do auta prywatnego nie popieram.


Ale spójrz na to tak : albo rzędówka albo v8 na gazie , które i tak będzie mocniejsze a zmieści się w budżecie.


Mam e34 535 na sekwencji, na lipnych wtryskach i srednim reduktorze - miasto czy trasa nie czuje roznicy ale jak przyjdzie poszalec to reakcja na gaz jest duzo wolniejsza i gora obrotow praktycznie nie istnieje (za maly reduktor i za wolne wtryski na polsekwencyjny wtrysk). Na benzynie dokreca sie o wiele lepiej i nie ma tego zawachania przy miedzygazie podczas redukcji biegu. Mysle ze inny osprzet LPG moglby to poprawic ale wtedy koszt instalacji x1.5

Gaz do dupowozu ok ale e36 skladam na benzynie.

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 26 kwi 2012, o 20:53
przez kroma8
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.


Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp :grin: z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą ;) :grin:

Obrazek

Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania :P
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium :rockon: Powiedział bym inteligentny sterownik LPG :grin: i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel :yeah: ) ;p bardzo przejrzysty soft :banana:

*Edit

pablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?


Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 27 kwi 2012, o 01:03
przez Guta
kroma8 napisał(a):
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.


Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp :grin: z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą ;) :grin:

Obrazek

Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania :P
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium :rockon: Powiedział bym inteligentny sterownik LPG :grin: i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel :yeah: ) ;p bardzo przejrzysty soft :banana:

*Edit

pablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?


Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.


Taaa, zeta s ogarnie s60b40 bez żadnych problemów :grin:
Ale do m60b40 poszukaj czegoś co nie będzie zużywało dużych ilości benzyny do ogarnięcia tych 286KM
Pablo poszukaj informacji na forum LPG,właściwy dobór komponentów pozwoli zapierdalać na gazie bez strat mocy, elpegieowa brać forumowa doradzi co i jak,a powyższy pomysł na wydanie 3klocków oceni.....a zresztą jak zapytasz to zobaczysz ;)

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 27 kwi 2012, o 18:14
przez kroma8
Guta napisał(a):
kroma8 napisał(a):
duchu22 napisał(a):Jak ma byc w miare ok i zeby jej nie zmulalo na gazie to dwa reduktory i wtryski lepsze niz valtek. Tylko sekwencja, najlepiej stag.


Co do tych 2 reduktorów to powiem ci ze Zavoli Zeta S ogarnie s60b40 bez żadnych problemów i jeszcze zostanie duży zapas. S'ka jest przeznaczona do silników do 350hp :grin: z wtryskami masz racje.. Valteki nadają się do rupci krążących po mieście.. Jeśli ma śmigać to proponuje wtryski Hana do b40 najlepiej zielone (rozróżnia się je kolorami) zostanie również zapas mocy co jest potrzebne żeby nie było lipy z wysokimi obrotami i mocą ;) :grin:

Obrazek

Jeśli chodzi o zamulanie na gazie to kwestia dobrego wyregulowania :P
I również proponuje Staga dokładnie Staga 300 Premium :rockon: Powiedział bym inteligentny sterownik LPG :grin: i jeśli jesteś trochę kumaty to sam sobie go wyregulujesz przez program który jest dostępny u wuja google (mając oczywiście kabel :yeah: ) ;p bardzo przejrzysty soft :banana:

*Edit

pablo escobar napisał(a):Gdzie szukać takiego używanego staga?


Możesz sprawdzić na alledrogo czy coś jest albo popytać w twojej okolicy u gazownika. Gdybym ja zakładał gazik to raczej od żałowałbym trochę więcej kasy i zainwestował w nowy sprzęt jak do s60b40 sadze ze zmieścisz się z budżetem w granicach 2700-2800zł cześci + montaż mówię tu o takim setupie:
- Elektryka Stag 300 Premium
- Reduktor Zavoli Zeta S
- Wtryski Hana zielone
- reszta pierdoł zbiornik. wielozawór, zawory gazowe itp.


Taaa, zeta s ogarnie s60b40 bez żadnych problemów :grin:
Ale do m60b40 poszukaj czegoś co nie będzie zużywało dużych ilości benzyny do ogarnięcia tych 286KM
Pablo poszukaj informacji na forum LPG,właściwy dobór komponentów pozwoli zapierdalać na gazie bez strat mocy, elpegieowa brać forumowa doradzi co i jak,a powyższy pomysł na wydanie 3klocków oceni.....a zresztą jak zapytasz to zobaczysz ;)


Chodziło mi o M60B40.. nie wiem czemu pisalem "s" mój błąd sorry.. :twardziel: A na forum LPG na pewno doradza ale nie sadze zęby inna konfiguracja była tańsza.

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 28 kwi 2012, o 20:02
przez ktm450sx
ja robię gaz od 12 lat i powiem tylko jedno bo nie lubię się rozpisywać, jeżeli chcesz jezdzić na gazie w drifcie to nie oszczędzaj bo to się bardzo szybko mści , żeby twoje auto jechało górą obrotów na gazie to musi być wszystko z autem ogarnięte bo wiele aut np. w m60b40 spotkałem się w jednym z kilku że pow. 5500tyś obr.wtryskiwacze benzynowe otwierały się na 30 mili sekund i nawet dwa reduktory ci nie pomogą bo wtryski nie ogarną, ja bym zastosował reduktor gold na plastiku 8 wtryski hany dają radę , jeżeli jest zawór w butli to wywalić ogranicznik wypływu gazu a i żeby termostat był sprawny dobra to tyle pozdrawiam i powodzenia

Re: LPG w Drifcie

PostNapisane: 30 kwi 2012, o 21:07
przez duchu22
Mam własnie Zeta S w 3.5 i nie daje rady, cisnienie gazu na WOT spada ponizej bara. Katalogi mowia o 250km z eSki ,a ludzie na forach max 200. Do 4.0 powinny byc dwa reduktory.