Nie do końca się z tym zgodzę.Pat-325 napisał(a):podnies jedno kolo i sprobuj zakrecic kolem.. jesli sie nie uda to masz szpere
jesli swobodnie bedziesz krecil to szpery brak.
TCS napisał(a):Nie do końca się z tym zgodzę.Pat-325 napisał(a):podnies jedno kolo i sprobuj zakrecic kolem.. jesli sie nie uda to masz szpere
jesli swobodnie bedziesz krecil to szpery brak.
Jeśli jest szpera fabryczna 25% to po podniesieniu jednego koła ręką da sie kołem pokręcić ale jest wyczuwalny opór (jakby było hamowane). Jeśli szpery nie ma to można kręcić bez oporu.
Moim zdaniem jest jednak prostszy sposób:
1. Stań autem tak by jedno koło stało na piachu a drugie na asfalcie (suchym)
2. Rusz pełnym ogniem.
EFEKT:
Jeśli jest ślad tylko koło na piachu -> SZPERY BRAK
Jeśli jest ślad na piachu i jednocześnie został ślad na asfalcie -> SZPERA JEST.
Powrót do Silniki i układ napędowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości