Zuchy a powiedzcie mi czy ktoś z was się bawił w zaspawywanie takiego dyfru który miał fabrycznie szperę?
edit: Temat wydzielony z Jak rozpoznać czy ma się szpere?
małpa777 napisał(a):Zuchy a powiedzcie mi czy ktoś z was się bawił w zaspawywanie takiego dyfru który miał fabrycznie szperę?
BLACHA napisał(a):małpa777 napisał(a):Zuchy a powiedzcie mi czy ktoś z was się bawił w zaspawywanie takiego dyfru który miał fabrycznie szperę?
No ja nie bo i po co
Taki dyferek jeśli nie jest potrzebny można pchnąć za ładne pieniądze i za ułamek jego wartości kupić zwykły z układem planetarnym i zaspawać satelity ale jak twoje pytanie ma się do tematu???
woytek13 napisał(a):Jak się nie wstydzisz to bajeruj STANa, on coś tam modził z tymi półosiami z ymki, dyframi itp. Może on (a raczej On ) będzie wiedział
woytek13 napisał(a):A jeżeli nie on, to jeszcze Dawid C. latał e46 M3 i seryjna to ona chyba nie była. Ale on nie udziela się aż tak w internecie żeby tu znaleźć z nim kontakt.
małpa777 napisał(a):
Takiś mądry to powiedz mi co mam zrobić jak u mnie jest ori zawiecha z ori dyfer M3 i dwa razy grubsze półosie niż w np standardowej 3-litrówce? A w dyfrach M-kowych jest 25% szpera.
woytek13 napisał(a):A jakbyś chciał "zacieśnić" szperę to polecam FW Motorsport w Świdniku. Koszt jakieś 350zł chyba.
BLACHA napisał(a):woytek13 napisał(a):A jakbyś chciał "zacieśnić" szperę to polecam FW Motorsport w Świdniku. Koszt jakieś 350zł chyba.
małpa777 napisał(a):BLACHA tosz ja wyluzowany jak nigdy. Kupiłem drugą kpl. zawiechę od 330Ci ale jak porównałem grubość półosiek do M-kowych to trochę się zmartwiłem. Zaspawany dyfer od 3-litrówki pewnie by wytrzymał tylko gorsze te nieszczęsne półosie.
-szpera na zamówienie - szpera[most] do dowolnego samochodu marki bmw o dowolnym przełożeniu i spięciu -
BLACHA napisał(a):małpa777 napisał(a):BLACHA tosz ja wyluzowany jak nigdy. Kupiłem drugą kpl. zawiechę od 330Ci ale jak porównałem grubość półosiek do M-kowych to trochę się zmartwiłem. Zaspawany dyfer od 3-litrówki pewnie by wytrzymał tylko gorsze te nieszczęsne półosie.
Zapędziliśmy się troszke z tematem ale może by tak do początku wrócić
Masz grube półosie które pasują tylko do dyfra z M-ki... tak to zrozumiałem. Masz jeszcze całą zawieche od 330i e46 Tak???
Zapytałeś na początku czy ktoś spawał zeszperowany ori dyfer więc troche się pogubiłem.
Powiedz co chcesz osiągnąć tj na ile blokada itp
Powrót do Silniki i układ napędowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Heise IT-Markt [Crawler] i 22 gości