TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbosprezar

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez drift-rak » 5 sie 2014, o 18:01

AndyFat napisał(a):Czy kupisz te turbo od k64 czy od NEO jest to dokładnie to samo, a spisują sie świetnie . i cena nie zabija jak przy ori garrettach np.


Blad. Nie wszedzie sa te same chinczyki. Nie mam na mysli akurat neo czy k64 ale sa sklepy ktore oferuja zupelnie inne niz te "sprawdzone" chinczyki
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez Drift Beta » 8 sie 2014, o 18:00

Sprowadziłem teraz GT3582 z antysurge z UK ze znanego serwisu aukcyjnego. Fabrycznie nowy, mega podobny do tego modelu sprzedawanego w PL. Sprzedawca udziela 2 lat gwarancji (jakkolwiek on to widzi to nie wiem), ale turbo dotarło w ciągu 5 dni i kosztowało niecałe 1.1k - zero cła itd. bo z UE. Chodzi już w M50 2.5 turbo na 1.2 bara bez najmniejszego zająknięcia i wstaje super. Jak dla mnie to wszystko to samo, tylko zimna strona ma nadlaną stopę, na której jest wybity symbol turbiny. Gorąca, środek i wirnik są bank te same. A cena zapewne zależy od zakupionej ilości a nie od jakości, przynajmniej sam tak sądzę bo wizualnie jest extra. Każdy kto ma konto i paypal może sobie to zamówić i mu przywiozą pod dom - taniej się nie da.
Drift Beta
Touge Drifter
 
Posty: 164
Dołączył(a): 4 maja 2012, o 18:00
Lokalizacja: Witów

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez Silikone » 11 sie 2014, o 11:25

wrzuc link od kogo brales
Avatar użytkownika
Silikone
Touge Drifter
 
Posty: 340
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 11:01
Lokalizacja: Hebdów/Kraków

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez Drift Beta » 15 sie 2014, o 23:50

Drift Beta
Touge Drifter
 
Posty: 164
Dołączył(a): 4 maja 2012, o 18:00
Lokalizacja: Witów

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez szpera » 8 wrz 2014, o 19:41

Silikone napisał(a):odświeże troche temat.
robil moze ktos rb25 na tym turbo od k64.pl? ewentualnie jakaś bmw 2.5l?
moze pojawilo sie cos nowego, czym warto by bylo sie zainteresowac...

nie urywam, ze najbardziej interesowalo by mnie co to za turbo o ktorym pisal brt

brt napisał(a):Dobrym przykladem jest takze turbo do rb25 na 500 km, najszybciej wstajace turbo do seryjnego rb25 w mojej calej calej karierze strojenia okazalo sie CHINSKIE :D wstaje jak 3071, a gore ma jak 3076 :rotfl2: :rotfl2:


Kamil "k64" ma świetną gt35/30 w sprzedaży, wstaje nisko przez mały wirnik wydechowy i dupke 63ar, przy około 1b w m50b25 robi 400km/500nm
W strokerze m50b28 400nm, było już przy 3ty rpm!
http://performance.k64.pl/gt35-gt3530-63ar-p-31.html
Avatar użytkownika
szpera
Clutch Burner
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 sty 2011, o 12:17
Lokalizacja: Bielsk

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez Drift Beta » 20 wrz 2014, o 19:19

To samo możesz sobie na aukcji kupić za 1000-1150 w zależności od kursu Funta :grin:
Drift Beta
Touge Drifter
 
Posty: 164
Dołączył(a): 4 maja 2012, o 18:00
Lokalizacja: Witów

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez MRX898 » 26 lut 2017, o 12:49

zabawię się w górnika :yeah:
no ale na przestrzeni tych 2lat myślę że dużooo chińczykow zostało przetestowanych ;)

Kupiłem auto które obecnie ma wsadzony R25DET neo w konfiguracji GT3582R (aspiracje poprzedniego właściciela były na 400-500), customowy kolektor wydechowy, dolotowy ala Greddy, wtryskach 450cc co dało 369KM, 404Nm i MEGA laga, ale fakt jak już wstał to był cios.

Jest to moje pierwsze auto z turbem więc szukam wskazówek aby dobrać odpowiednie turbo do moich oczekiwań.
Mam świadomość że to forum typowo o tematyce driftu, ale mam nadzieję że mnie jakoś naprowadzicie/udzielicie wskazówek.
Przesiadam się z 230KM N/A na powiedzmy 330-350KM na turbie, więc chińczyk który wstaje te +/-200rpm nie będzie mi raczej przeszkadzał ;).
Chce zrobić konfigurację tylko i wyłącznie do użytku codziennego na ulice, aby mieć jak najmniejszego laga i byłoby super jakby był w miarę dobry ciąg wysoko.
Po długiej lekturze na necie/forach wszystko wskazuje że najlepiej sprawdzi się GT28RS/GT2860, więc szukam teraz jakiegoś chińskiego odpowiednika i myślę ze średnica wirnika 60-64 będzie najodpowiedniejsza. Przy mniejszym turbie będzie powrót do oem kolektora wydechowego.
No i czy są jakieś chińskie zamienniki na kulkach czy wszystko na ślizgach?

W tym temacie chwalone są turba od (NEO i k64), wiec ciekaw jestem czy w dalszym ciągu mają dobrej jakości zamienniki lub jakieś nowe źródła (mogą być zagraniczne np sprawdzony sprzedawca na ebay).
Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki które pomogą wybrać mi :good: odpowiednia turbinę.
Ostatnio edytowano 26 lut 2017, o 13:46 przez MRX898, łącznie edytowano 3 razy
MRX898
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31 maja 2015, o 22:26
Lokalizacja: GALICJA

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez drift-rak » 26 lut 2017, o 13:09

Gt2860 to troche przymale moim zdaniem. Z orginalu okolice 350KM to juz okolice maks wydajnosci wg producenta. Jezeli juz to szukaj gt2871.
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez BLACHA » 26 lut 2017, o 20:35

Musisz określić ile jesteś wstanie przeznaczyć na takie turbo. Wybór jest duży w tym "repliki" na kulkach
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez fiufiu » 26 lut 2017, o 21:28

Kup gt30 na małej dupce http://fmic.pl/jrspec-gtgtx/46103-jrspe ... 6r-jb.html i w rb25neo bedzie super (jeszcze lepiej na kulce ale nie koniecznie ) . Gt28 jest za mała - zamknie sie bardzo szybko i nie będzie góry wogóle a w rb o jest najlepsze. Pozdr
fiufiu
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27 sie 2008, o 14:33

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez MRX898 » 27 lut 2017, o 04:31

Najlepiej 1,5 tysia max 2. No właśnie mówiono mi że RBki lubią kulki.
Zaczynam z turbo, więc nie mam pojęcia co i jak. Nie chce dużej bo na obecnej to to auto się toczy i buczy w dolnych zakresach. O dynamicznym ruszeniu i rozpędzie można zapomnieć, bo jadę i nic się nie dzieje , nic się nie dzieje, nagle cios i gubienie trakcji na każdym biegu.
Auto do użytku codziennego i sporadycznie trasa, więc chcę aby to fajnie wstawało i miało jak najmniejszego laga (nawet kosztem KM).
A jak będzie jeszcze wysoko ciągnął to już super.
MRX898
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31 maja 2015, o 22:26
Lokalizacja: GALICJA

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez drift-rak » 27 lut 2017, o 09:10

MRX898 napisał(a): jadę i nic się nie dzieje , nic się nie dzieje, nagle cios i gubienie trakcji na każdym biegu.

No i to jest wlasnie zajebiste ;)
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez Pietrek.L » 27 lut 2017, o 13:39

Tak jak Darek pisze na tym polega urok turbo. Można zminimalizować efekt "kopnięcia" przez odpowiednie strojenie, a przyspieszyć wstawanie przez twinscroll i łożyska kulkowe.
Jeżeli na prawdę zależy ci na charakterystyce zbliżonej do N/A - tylko doładowanie mechaniczne.
Avatar użytkownika
Pietrek.L
Touge Drifter
 
Posty: 393
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 15:54
Lokalizacja: Mordor (W-ch) / Opole

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez ttomek » 27 lut 2017, o 14:20

bardzo mocno się zastanawiałem nad chińczykiem - repliką. jednak kiedyś zamiast chinola na kulkach kupiłem oryginał Borg Warnera na ślizgu. koszt podobny. byłem mega zadowolony z tego zakupu. warte przemyślenia.
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: TURBO-REPLIKI GARRETT-opinie na temat chinskich turbospr

Postprzez MRX898 » 1 mar 2017, o 04:06

okazuje się ze mam podstawę T3, a większość mniejszych turbo jest na T2, gdzie u mnie nie ma miejsca żeby założyć przejściówkę.
Na T3 znalazłem GT3071 z flanszą T3, (z najmniejszym żeliwem 0.63), jeśli dobrze patrzę to ma podobne parametry do GT2871 (Wirnik ssący: in 52mm, out 71mm).
Tak że będzie jedna z nich.
na ślizgach: http://fmic.pl/jrspec-gtgtx/46103-jrspe ... 6r-jb.html
na kulkach: http://fmic.pl/jrspec-gtgtx/46104-jrspe ... 6r-bb.html
MRX898
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31 maja 2015, o 22:26
Lokalizacja: GALICJA

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość