zabawię się w górnika
no ale na przestrzeni tych 2lat myślę że dużooo chińczykow zostało przetestowanych
Kupiłem auto które obecnie ma wsadzony R25DET neo w konfiguracji GT3582R (aspiracje poprzedniego właściciela były na 400-500), customowy kolektor wydechowy, dolotowy ala Greddy, wtryskach 450cc co dało 369KM, 404Nm i MEGA laga, ale fakt jak już wstał to był cios.
Jest to moje pierwsze auto z turbem więc szukam wskazówek aby dobrać odpowiednie turbo do moich oczekiwań.
Mam świadomość że to forum typowo o tematyce driftu, ale mam nadzieję że mnie jakoś naprowadzicie/udzielicie wskazówek.
Przesiadam się z 230KM N/A na powiedzmy 330-350KM na turbie, więc chińczyk który wstaje te +/-200rpm nie będzie mi raczej przeszkadzał
.
Chce zrobić konfigurację tylko i wyłącznie do użytku codziennego na ulice, aby mieć jak najmniejszego laga i byłoby super jakby był w miarę dobry ciąg wysoko.
Po długiej lekturze na necie/forach wszystko wskazuje że najlepiej sprawdzi się GT28RS/GT2860,
więc szukam teraz jakiegoś chińskiego odpowiednika i myślę ze średnica wirnika 60-64 będzie najodpowiedniejsza. Przy mniejszym turbie będzie powrót do oem kolektora wydechowego.
No i czy są jakieś chińskie zamienniki na kulkach czy wszystko na ślizgach?
W tym temacie chwalone są turba od (NEO i k64), wiec ciekaw jestem czy w dalszym ciągu mają dobrej jakości zamienniki lub jakieś nowe źródła (mogą być zagraniczne np sprawdzony sprzedawca na ebay).
Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki które pomogą wybrać mi
odpowiednia turbinę.