m60b40 e30 stuki

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

m60b40 e30 stuki

Postprzez Quiver » 8 cze 2015, o 13:41

Witam,
koledzy mam problem ze swoim m60b40 a mianowicie nie chcą napełnić się kasatory.
silnik hałasuje jak tylko może.
wczoraj rozebrałem dekiel z jednej strony i wszystkie 16szt jest miekka.
co robić i od czego zacząć żeby nie narobić większego bigosu.?
wspomne że silnik przed odpaleniem pochodził z samochodu po wydachowaniu po czym wylegiwał się ponad rok czasu wyciągnięty z samochodu.
Quiver
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 6 gru 2013, o 22:41
Lokalizacja: Oświęcim

Re: m60b40 e30 stuki

Postprzez e30 owner » 8 cze 2015, o 20:37

Jak masz podpięty filtr oleju?? Sprawdź czy prawidłowo, zakówki nie mogą zakłócać przepływu oleju- nie mogą zawężać kanału olejowego. pierwszy objaw źle przeniesionego filtra przy swapie V8 do e30 (na przykład na śruby i zakówki typu Banjo) to właśnie grające szklanki, drugi objaw to zatarcie tłoków. Ciśnienie oleju zmierz ZA filtrem. Nie przed bo pokaże prawidłowe. Czujnik ciśnienia także nie będzie się świecił na desce jeśli dobrze pamiętam.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze


Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość