Kruczek napisał(a):z czego jest czujnik temperatury ?
e30 owner napisał(a):Tam są dwa czujniki temperatury, jeden od kompa, drugi od zegarów zdaje się. Wymień ten odpowiedzialny za zegary na taki z poprzedniego silnika i powinno pomóc. Tak się robi przy swapie w e30 na przykład. Więc tutaj powinno też pomóc.
Z obrotami nie pomogę. Jest chyba za to odpowiedzialny któryś pin wychodzący z kompa. I widocznie trzeba dobrze poprowadzić sygnał do zegarów.
Pobadaj ten trop może.
No chyba że w ori budzie był CAN, wtedy już będą problemy. Ale w e46 CANu chyba nie było.
Kruczek napisał(a):w e46 czujnik jest jeden, 4ro pinowy (dwa do kompa dwa do zegarów) co do obrotomierza to czarny przewód ale nie pamietam z której juz kostki z kompa)
Hello Chłopacy jest ktoś z mądrą główką ???jasiek22grojec napisał(a):I niestety następny mechanior co robi swapy mówi że zrobić się nie da ;-( u mnie wszystko na canie i cyfrowo a w m50 jest analogowo i się nie da ;-( Pomoże Ktoś ????
jasiek22grojec napisał(a):Hello Chłopacy jest ktoś z mądrą główką ???jasiek22grojec napisał(a):I niestety następny mechanior co robi swapy mówi że zrobić się nie da ;-( u mnie wszystko na canie i cyfrowo a w m50 jest analogowo i się nie da ;-( Pomoże Ktoś ????
Powrót do Silniki i układ napędowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości