Awaryjność skrzyń do V8 M60,M62

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

Awaryjność skrzyń do V8 M60,M62

Postprzez mati89 » 29 wrz 2015, o 14:45

Cześć !
Szykuje się do zakupu swapa V8 i zastanawiam się czy zakupić całość z skrzynią oryginalną i sprzęgłem lub flansza + skrzynia od m50 + przerobienie koła od automatu + sprzęgło od 3.0d.
Słyszałem że oryginalne skrzynie są awaryjne to prawda ?
Dodatkowe pytanie czy odczuje różnicę miedzy M60 a M62 (bez vanosa) wiem że na papierze różni się delikatnie momentem ale mam kolegę który posiada M62 jak przewiózł znajomego który ma m60 to był bardzo zdziwiony różnicą ( oczywiście na + m62 )
mati89
Amator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 sty 2012, o 17:05
Lokalizacja: bielsk

Re: Awaryjność skrzyń do V8 M60,M62

Postprzez Drift Beta » 1 paź 2015, o 20:38

Skrzynie z V8 5b czy 6b są przede wszystkim drogie. Niżej jak 2-2.5k za 5b to nie ma o czym marzyć teraz. Jak padnie to ból. Jak robię V8 to wrzucam adapter własnej roboty i łącze ten motor z 5b ZFem z M50/M52/M54 za 2-3 stówy :) Sprzęgła nie założysz z R6 bo jest na 8 śrub a V8 ma ich 9. Koło trzeba robić od zera to tez spore koszty, ale da się to zrobić. Na plus również serwisowanie czegoś takiego. Skrzynia 5b o jakiej wspomniałem jest dużo mniejsza niż oem 5/6b z V8. Zdejmujesz na aucie z tunelu, nie musisz wyjeżdżać silnikiem.
Drift Beta
Touge Drifter
 
Posty: 164
Dołączył(a): 4 maja 2012, o 18:00
Lokalizacja: Witów


Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron