Witam
Mam problem z podłączeniem złącza C101 z komputerem silnika i złączem diagnostycznym. Ze względu na niesprawne niektórych rzeczy (np.obrotmierz, prędkościomierz) byłem zmuszony rozbebeszyć całą wiązkę silnika M50B25NV co się okazało że połowa pinów w wtyczce C101 nie jest połączona z komputerem i ze złączem diagnostycznym w wyniku czego nie mogę podłączyć DIS'a.
Złącze C101 20 pin z mojego auta 90r. wygląda następująco (opis pinów zaczerpnięty z http://www.megasquirt.325ix.com/MS_to_M ... o_X20.html )
1. Niebieski Alternator +
2. BrÄ…zowo-Fioletowy Oil Level Sensor
5. Czarno-BrÄ…zowy Oil Pressure Switch
6. Zielono-Żółty O2 relay
7. Zielony Ignition Switch
8. Żółto-Biały Econometer (MPG)
9. Czarny RPM (to cluster)
13. Fioletowo-Czerwony Fuel Pump Relay
14. Niebiesko-Żółty VSS (from cluster)
15. Czarno-Zielony Unloader Relay
18. Czarno-Żółty Ignition Switch (Starter)
Nie wiem czy jest to poprawne do końca ale myślę że tak, jeśli nie prosił bym o poprawienie
Chciałbym to wszystko złączyć z pinout dme 0 261 200 402
Mam jeszcze jeden problem nie wiem czy wynika to z jakiegoś kabelka niepodłączonego czy nie. Samochód gdy się nagrzeje gaśnie, od razu nie chce zapalić ale minie minuta dwie i pali bezproblemu i znów za jakiś czas sam gaśnie