E30 SWAP M50B25NV PINOUT

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

E30 SWAP M50B25NV PINOUT

Postprzez dzikitadzik » 25 paź 2017, o 19:06

Witam
Mam problem z podłączeniem złącza C101 z komputerem silnika i złączem diagnostycznym. Ze względu na niesprawne niektórych rzeczy (np.obrotmierz, prędkościomierz) byłem zmuszony rozbebeszyć całą wiązkę silnika M50B25NV co się okazało że połowa pinów w wtyczce C101 nie jest połączona z komputerem i ze złączem diagnostycznym w wyniku czego nie mogę podłączyć DIS'a.


Złącze C101 20 pin z mojego auta 90r. wygląda następująco (opis pinów zaczerpnięty z http://www.megasquirt.325ix.com/MS_to_M ... o_X20.html )

1. Niebieski Alternator +
2. Brązowo-Fioletowy Oil Level Sensor
5. Czarno-Brązowy Oil Pressure Switch
6. Zielono-Żółty O2 relay
7. Zielony Ignition Switch
8. Żółto-Biały Econometer (MPG)
9. Czarny RPM (to cluster)
13. Fioletowo-Czerwony Fuel Pump Relay
14. Niebiesko-Żółty VSS (from cluster)
15. Czarno-Zielony Unloader Relay
18. Czarno-Żółty Ignition Switch (Starter)

Nie wiem czy jest to poprawne do końca ale myślę że tak, jeśli nie prosił bym o poprawienie


Chciałbym to wszystko złączyć z pinout dme 0 261 200 402

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mam jeszcze jeden problem nie wiem czy wynika to z jakiegoś kabelka niepodłączonego czy nie. Samochód gdy się nagrzeje gaśnie, od razu nie chce zapalić ale minie minuta dwie i pali bezproblemu i znów za jakiś czas sam gaśnie
dzikitadzik
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 21:56
Lokalizacja: BLM

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron