Problem z dyfrem

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

Problem z dyfrem

Postprzez Bartdrift » 23 mar 2008, o 17:00

Jak juz niektorzy wiedza ,wczoraj na treningu cos chrupnęło i auto zaczelo wydawac straszny dzwiek z tylu. Koniec jazdy, auto na lawete.
Dzisiaj ,mimo swiat moj the best mechanik przyjechal i wszytko porozbierał.
Myslelismy ze to szpera,ale jednak nie .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyglada na to ze jeden z zabkow wylamal sie i rozpierniczył cala reszte.
Dlaczego tak sie stalo ? Jakies konkretne powody ?
Czy jest sens to wszsytko skladac do kupy ,czy odrazu wymieniac caly dyfer?

I pytanie najwazniejsze:
Czy dyfer od s14 czy s13 bedzie pasowal ?? Czy jest taki sam?
oto zdjecia dyfra:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Zwierzak » 23 mar 2008, o 23:47

Półosie sa napewno inne. Obudowa wydaje sie byc podobna. Daj jakiegos maila to ci podesle service book od s14 . Dyfer od s13 rozni sie tylko tylna klapka od dyfra s14.
Avatar użytkownika
Zwierzak
DRIFTER
 
Posty: 88
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 19:48
Lokalizacja: Wołomin

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Bartdrift » 23 mar 2008, o 23:51

Czyli od s15 bedzie to samo co s14 ?

A dlaczego taki sie bigos zrobił ?
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Piotr328 » 24 mar 2008, o 04:51

chrupnął sobie ząbek na wałku atakujacym. Moim zdaniem od strzału ze sprzegla, lub zwykle zmeczenie materialu. Zobacz tylko czy łożyska tez sie nie sypnely, bo jesli tak to chyba lepiej bedzie Ci znalezc inny dyfer.
Avatar użytkownika
Piotr328
DRIFTER
 
Posty: 266
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 20:46
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z dyfrem

Postprzez roberth » 24 mar 2008, o 05:56

Piotr328 napisał(a):chrupnął sobie ząbek na wałku atakujacym. Moim zdaniem od strzału ze sprzegla, lub zwykle zmeczenie materialu. Zobacz tylko czy łożyska tez sie nie sypnely, bo jesli tak to chyba lepiej bedzie Ci znalezc inny dyfer.


lozyska sa cale
roberth
Król Ronda
 
Posty: 89
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 00:42
Lokalizacja: Orzesze

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Hachi » 24 mar 2008, o 11:42

No widzisz Bartek a już jechałeś po tym Cusco a szczerze myśle że te szpery sa lepsze od Kaazia, a powód wyłamania zębów mysle ze najprostszy z możliwych 450-480 KM na 18 calowych 255 + clutch kicki, sprzet nie wytrzymał i kupuj nowy set atak plus talez tylko jakiś up rate'owany i ujeżdzaj dalej tylko tak jak pisałem już może bedzie warto pogrzebać coś przy charakterystyce silnika żebyś nie musiał tak często kopac w sprzęgło lub załóżcie krótszy dyfer bo seria talez i atak pewnie długo zn ów nie pojezdza i znów więcej siwych włosów Ci wyskoczy z powodu awarii pozdro życze szybkiego zwalczenia usterki jou aha zapomniałbym czy ten talez i atak były seryjnym przełożeniem czy już to był jakiś aftermarket
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: Problem z dyfrem

Postprzez maÅ‚pa777 » 24 mar 2008, o 12:31

przez Piotr328 dzisiaj, o 04:51
jou aha zapomniałbym czy ten talez i atak były seryjnym przełożeniem czy już to był jakiś aftermarket

A jakie przełożenie powinien mieć seryjny most bo z tego co mnie wzrok nie myli to ten ma chyba 4,10??? :confused:
Avatar użytkownika
małpa777
DRIFTER
 
Posty: 398
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 22:49
Lokalizacja: Siedlce

Re: Problem z dyfrem

Postprzez roberth » 24 mar 2008, o 12:39

małpa777 napisał(a):przez Piotr328 dzisiaj, o 04:51
jou aha zapomniałbym czy ten talez i atak były seryjnym przełożeniem czy już to był jakiś aftermarket

A jakie przełożenie powinien mieć seryjny most bo z tego co mnie wzrok nie myli to ten ma chyba 4,10??? :confused:


dokladnie 4,08
roberth
Król Ronda
 
Posty: 89
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 00:42
Lokalizacja: Orzesze

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Bartdrift » 24 mar 2008, o 12:52

Prawdopodobnie to jest wszystko od r33. Polosie mam inne niz wszsytkie 200sx'y . Inny rozstaw srob zupelnie
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Bartdrift » 24 mar 2008, o 13:29

znalazlem na jakims forum foty dyfra od sky'a
http://www.skylinesaustralia.com/forums ... 64288.html

Wyglada na to ze ten moj jest na 100% od r33. Co teraz? Czy szpera tez jest inna niz od 200sx ?
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Problem z dyfrem

Postprzez maÅ‚pa777 » 24 mar 2008, o 14:48

A więc biedny Bartoszu.Stop stop
Jescze raz a więc biedny Bartłomieju ;)
Znalazłem coś dla Ciebie! Nie wiem czy to już czytałeś ale zobacz.
http://www.nissantech.pl/index.php?s=7c ... entry13664
Avatar użytkownika
małpa777
DRIFTER
 
Posty: 398
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 22:49
Lokalizacja: Siedlce

Re: Problem z dyfrem

Postprzez KROLIK » 24 mar 2008, o 21:31

bartek zrob tak ze wloz tam dyfer z s14 lub s13 razem z pol osiami powinno pasowac i nie bedziesz mail potem problemow z czesciami a ztego co widac masz tam bebechy od skya wiec z czesciami bedzie trudno i ciezko
Avatar użytkownika
KROLIK
Formula D PRO
 
Posty: 339
Dołączył(a): 25 sty 2008, o 09:44

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Bartdrift » 24 mar 2008, o 21:34

No wlasnie ,tylko cholera s14 w Warszawie . Inna sprawa ,ze nie chcialem nic z niego wyciagac. jak juz to zrobie ,to za miesiac bede mial pol mojej s14 w s15 :lol:
Pytnie dlaczego wlozyli tam most i cala reszte od r33 ? Bo mocniejsze ? Moze dyfer nie ,ale polosie chyba ,bo 2 razy bardziej pancernie wygladaja
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Problem z dyfrem

Postprzez dAYTONA » 25 mar 2008, o 04:05

Z tego co wiem to R33, S15 i S13 mają wymienne elementy jeśli chodzi o dyfer. Z S14/S15 VLSD nie pasuje. Może ktoż użył dyfra z R33 żeby mieć inne przełożenie (4.1:1), lub akurat taki miał w posiadaniu...
Avatar użytkownika
dAYTONA
Król Ronda
 
Posty: 63
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 00:18
Lokalizacja: Adelaide.au/Wrocław

Re: Problem z dyfrem

Postprzez Bartdrift » 25 mar 2008, o 09:02

Tylko ze to jest 4.08 i cholera wie z czego taki.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Następna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron