Z racji tego ze dyfer w swoim e30 zmieniałem kilka razy dodam parę słów do zacnej prawdy wygłoszonej przez przedmówców.
Dyfer (ten co go będziesz zakładał) mając na "stole" przygotuj czyszcząc go i popraw gwinty w otworach mocujących gwintownikiem.
Przygotuj sobie nowe podkładki pod mocujące śruby i pastę do gwintów, polecam niebieską.
Kolejna ważna sprawa, jeśli rozsypał ci się dyfer i wymieniasz na taki sam ogarniesz na płaskiej podłodze w garażu przy pomocy lewarka hydraulicznego, małego... ja ogarnąłem.
Jeśli wymieniasz na dużą głowę proponuję podnośnik lub kanał, ja na szczęście taką zmianę wykonywałem na podnośniku. Napisałem "na szczęście" bo okazał się zonk
trzeba było rozkręcić wał i trochę go wsunąć bo był za długi.
To w sumie tyle. Jak już wymienisz i po przejechaniu kilkudziesięciu KM usłyszysz dziwne stukanie, weź klucz 19 plaski wsuń się pod auto i dokręć śruby mocujące bo się poluzowały
I to w sumie na tyle
Pozdro