CA18DET czy SR20DET

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

CA18DET czy SR20DET

Postprzez Młodys13 » 5 cze 2008, o 15:58

Witam.
Co będzie lepszym rozwiązaniem do driftu seryjny CA18DET czy seryjny SR20DET. moc jakom chciałbym uzyskać to około 300km.
Który z silników będzie mniej awaryjny. Rozważam też zakucie CA18DET
I co należało by zrobić z SR20DET żeby uzyskać około 300km.
Co byście polecili i doradzili.
Pzdrawiam
Młodys13
Król Ronda
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 13:15

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez emikyton » 5 cze 2008, o 16:12

Młodys13, jeśli jesteś biegły z angielskiego - http://www.drifting.com/forums/archive/ ... t-725.html
Avatar użytkownika
emikyton
Touge Drifter
 
Posty: 546
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:10
Lokalizacja: Janów Lubelski

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 8 cze 2008, o 01:05

A jesli nie jestes biegly, to oczywiscie sr.
300km nie jest dla tego silnika zadnym wyczynem i powinien dosc dlugo na takim setupie smigac. Ca, bez naprawde wielu zmian nie.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Młodys13 » 8 cze 2008, o 01:22

Dzięki za pomoc.
Więc wygrał SR :D
A co należało by zrobić z SR20DET żeby uzyskać około 300km.
Czy wystarczy intercooler,wydech,T28RS i strojenie.
Bo niestety w temacie SR nie jestem za bardzo obeznany.
Młodys13
Król Ronda
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 13:15

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 8 cze 2008, o 01:26

Zdaje sie ze nawet tą turbine mozesz sobie odpuscic z tego spisu. Na seri tyle spokojnie "wymęczysz".
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez jakimany » 10 cze 2008, o 14:38

No własnie, kiedyś się tak zastanawialem. Jak to jest z awaryjnością seryjnego sr20det i lekko podkręconego? (tzn. tak do 300 :P). Bo o mocno podkręconych to nawet nie pytam :rotfl2:
Avatar użytkownika
jakimany
Touge Drifter
 
Posty: 157
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 18:03

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Pluto » 12 cze 2008, o 03:48

Kup silnik od tomei albo innego dobrego tunera to ci 450 koni tez pochodzi.
Avatar użytkownika
Pluto
Touge Drifter
 
Posty: 271
Dołączył(a): 30 mar 2008, o 02:51
Lokalizacja: Łomża

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 12 cze 2008, o 07:26

No nie tak do konca. Ja mam zamowiony silnik od Tomei'a i powiedzieli ze 450koni to owsze,ale musze co dwie rundy kupowac nowy tak jak to czynia zaowdnicy z D1
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Młodys13 » 12 cze 2008, o 12:08

Tylko jestem ciekaw ile kosztują silniki Tomei'a albo innego dobrego tunera.
Tomei coś koło 10-13tyś dolarów
Młodys13
Król Ronda
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 13:15

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 12 cze 2008, o 12:46

Za tomei skasowali mnie 22tys zl.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Davidof » 12 cze 2008, o 16:55

Bart powiedz czemu niby co 2 rundy nowy?

pozdrawiam Davidof
Avatar użytkownika
Davidof
DRIFTER
 
Posty: 530
Dołączył(a): 22 maja 2008, o 12:31
Lokalizacja: toruń/wawa

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 12 cze 2008, o 18:03

Jak z nimi rozmawialem i powiedzialem ze chce miec 480 km. to mi powiedzieli zebym sie nie sugerowal ze w d1 maja tyle i wiecej, bo tam taki silnik po jednej rundzie idzie ne czesci i to tylko niektóre. Powiedzieli mi ze 400km jest wlasciwie taka bariera do ktorej oni moga dac gwarancie ze silnik wytrzyma sezon,ale tez nie dluzej.
To ze w Pl sr'y rozlatuja sie bez przerwy nie jest niczym niespotykanym. Ten silnik chocby nieiwem jak by byl zrobiony, bedzie dobrze jezdzil na 300, moze 350km ,ale nie wiecej. Tylko w Polsce jeszcze wszyscy wierza niesamowitym teoriom niektorych tunerow obiecujacych niezawodne,400 konne sr'y gotowe do walki przez caly sezon. Nigdzie na swiecie to sie nie udaje,tym bardziej u nas gdzie tunerzy ucza sie siedzac przy necie i skldajac kolejne sr w ktorych bez przerwy cos nie gra.
Nie ma sie co czarowac. Sr nie jest i nie bedzie silnikiem marzen. Jest drogi w utzymaniu i zawodny jak cholera, dlatego tez caly swiat szuka coraz to nowych rozwiazan (swapow)zeby nie musiec z tym walczyc. Przykladem jest chocby Jacek, ktory wlasnie wlozyl 1jz z supry i raczej trudno bedzie go przekonac zeby wolzyl sr'a z powrotem
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Młodys13 » 12 cze 2008, o 18:19

A ile ten silnik 1jz z supry wytrzyma na seryjnych bebechach i ile ma koni seryjnie.
I jak jest z częściami do tego silnika w Pl
Młodys13
Król Ronda
 
Posty: 61
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 13:15

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Kamyk » 12 cze 2008, o 18:43

Seryjnie 1JZ-GTE ma 280 kucyków
Kamyk
Touge Drifter
 
Posty: 186
Dołączył(a): 9 sty 2008, o 21:16
Lokalizacja: Jemappes (Belgia)

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez woytek13 » 12 cze 2008, o 19:19

A możliwości modyfikacji i wytrzymałość o niebo lepsze od SR. Nawet ponad 1000KM można wycisnąć i bić rekordy :rotfl2:
Avatar użytkownika
woytek13
Touge Drifter
 
Posty: 996
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 13:04
Lokalizacja: Fajsławice/Lublin

Następna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron