CA18DET czy SR20DET

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 12 cze 2008, o 19:23

Najwazniejsze ze mozna zrobic w tym silniku bezpieczne 500 konikow ktore beda ciagnely caly zaprzeg juz od samego dolu do magicznych 9tys
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Jim Beam » 12 cze 2008, o 22:49

woytek13 napisał(a):A możliwości modyfikacji i wytrzymałość o niebo lepsze od SR. Nawet ponad 1000KM można wycisnąć i bić rekordy :rotfl2:



I bić rekord na największa turbo dziure... :lollol:
Avatar użytkownika
Jim Beam
Touge Drifter
 
Posty: 170
Dołączył(a): 29 mar 2008, o 11:46
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez sputnik » 12 cze 2008, o 23:46

A myślałeś Bartku o RB?
Avatar użytkownika
sputnik
Touge Drifter
 
Posty: 438
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 13 cze 2008, o 08:00

Myslalem i porzuciłem te mysli
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez sputnik » 13 cze 2008, o 08:04

Napewno zdecydowały o tym konkretne argumenty...
Avatar użytkownika
sputnik
Touge Drifter
 
Posty: 438
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 13 cze 2008, o 08:09

Nie do konca. Na pewno nie wkladal bym rb25 bo to bez sensu jak dla mnie. Jezleli juz to rb26 ze strokerem rb28. Ale tu znowu walimy glowa o mur braku jakiejkolwiek wiedzy na ten temat w Polsce. Nie mam ochoty byc znowu warsztatem prób i błedow, wiec wole jak na razie patrzc jak umieraja kolejne sr'y. Mysle z reszta o 1 albo 2jz
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez sputnik » 13 cze 2008, o 08:11

No ok , ale co jest nie tak z RB25? Wydaje mi sie , że fajnie by sie spisywał , wsatawał wcześnie i mocy by nie brakowało? Są jakieś konstrukcyjne wady tych silników które je dyskwalifikuja w drifcie?
Avatar użytkownika
sputnik
Touge Drifter
 
Posty: 438
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 13 cze 2008, o 08:22

Dla mnie to waga jest juz wystarczajacym argumentem . Sa tez jakies techniczne problemy ,ale tego tematu juz nie znam.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Hachi » 13 cze 2008, o 09:51

Bartek trochę przeczysz sobie :glare: niedawno pisałeś że kurde do Nissana wjeżdza rb26 bo jest mocarny od dołu kręci zajebiście i że waga jest do obejścia bo to

nie jest aż taka różnica i w sumie bym sie zgodził bo fajnie plug and play przeróbka plus cofnięcie silnika do tyłu to już bardzo na miejscu, a teraz piszesz że RB25

prawie ten sam silnik, jednak nie robił byś tego bo waga i kurde nikt tego nie robił, u nas też nikt nie wkładał 1JZ do Nissana a widzisz sam stało się, Ja jestem za

jesli chodzi o RB26 nawet w serii i modyfikacje na 450+ bo z tym niema problemu za to jest z częściami i innymi dupsami tutaj plus na korzyść 1JZ chodzi o częsci i

wiedze o tym silniku w Polsce bo w sumie potencjał na mody podobny do RB tyle że z SR jak widać też się da a w D1 wygrywają chłopaki z SR no jezdzi tam chyba

jeden czy dwóch z RB ale to są wyjątki, no tyle że jak pisze Bartek SR powinny szybciej siadać wg Tomei silnik co drugą runde ale Bartek ma u siebie jeszcze chyba pierwszy silnik, śmiga i smiga tylko dyfry i pół osie wymienia więc jak to jest a do delikatnych użytkowników nie należysz napisz coś o tym pozdro koniec mojego hahah smiecia jou
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 13 cze 2008, o 11:22

Hachi chyba sie Tobie z kims pomyslilem i to ostro. Nigdy nie pisalem ze wkladam do nissana rb a juz tym bardziej nic o wadze do obejscia, bo to akurat jest dla mnie najwiekszym problemem w rb.
Wiesz, co innego jedna runda na Fuji a co innego Bydgoszcz. Ja juz tylko czekam na koniec mojego sr'a .Poza tym pompuje bardzo ostroznie i oszczednie,ale wiem ze jak zaczne dawac tak jak w zielonym, to ten silnik musi umrzec i koniec.

I ja Cie bardzo porsze. Wreszcz blagam: Zacznij uzywac przynjamniej kropek. Juz nie bede prosil o przecinki,ale chociaz te kropki. Nie moge sie normalnie skupic na polowie Twojej wypowiedzi jak tak piszesz.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Hachi » 13 cze 2008, o 16:37

Elo no kurde może nie mówiłeś że wkładasz RB ale cały czas kiedy Cię widziałem coś wspominałeś o RB, i to raczej były plusy w Twoich wypowiedziach no ale nie będe się sprzeczał tylko czekam na pałowanie Twojego SR takie jak to w zielonej robiłeś. :D:D:D :rockon: :twardziel:

SwojÄ… drogÄ… Bartek kiedy na hamownie siÄ™ wybierasz?? :beg: POzdro
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 13 cze 2008, o 19:14

Hachi, nigdy nie mowilem slowa o rb ;)
Hamownia raczej odpada bo nie jak mi to potrzebne, a czasu nie ma. Morze przy okazji jakiegos postaoju u ktoregos tunera z hamownia sie zrobi
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Hachi » 13 cze 2008, o 23:29

No dobrze niech bedzie z tym RB ale ja swoje słyszałem mniejsza już z tym. Pozdro załóżcie ta sekwencje i pokaz jak naprawdę maszyna powinna śmigać :D:D :drift:
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: CA18DET czy SR20DET

Postprzez Bartdrift » 13 cze 2008, o 23:36

Bedzie sekwencja to sie pierwszy dowiesz :)
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Poprzednia strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości