Chlodnica oleju m60/m62

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez ttomek » 3 kwi 2012, o 09:31

możesz dorobićprzewody ciśnieniowe, dokupić chłodniczkę np z m20 lub z 324TDSa i wpiąć ją w obwód
tylko pamiętaj, że zawsze wtedy olej idzie przez chłodnicę i trzeba dłużej auto rozgrzewać
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez DoktorKazdaDiagnoza » 3 kwi 2012, o 09:50

mozesz napisać jak dokładnie wpiales sie w obwód? Chlodniczke mam juz sportowa na wzór mocala. Z wężami tez problemu nie bedzie chyba ze możecie polecic jakies lepsze wytrzymałe na temp i nie pekajace
DoktorKazdaDiagnoza
Touge Drifter
 
Posty: 563
Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: BMW Åšwidwin DT

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez Misior » 3 kwi 2012, o 11:21

Nie muszą być dorobione (ciśnieniowe) bo wystarczy opaskami np. gbs skręcić i będzie.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez Danielsds » 23 sie 2012, o 20:28

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30

6 i 5

którym przewodem wraca olej z filtra do silnika ?? Mi się wydaje ze 5, ale może być to dolot do filtra trochę nie jasno opisane..

stojąc przodem do wyjścia i wejścia oleju do silnika z której strony jest wejście oleju do silnika z lewej czy z prawej ??

Chce sie wpiąć w układ chłodnicą olej narazie bez termostatu, ale jak za długo bedzie się rozgrzewał to chce go dołożyć.
Avatar użytkownika
Danielsds
Touge Drifter
 
Posty: 103
Dołączył(a): 12 kwi 2010, o 15:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez pusty » 30 sty 2013, o 12:18

Pany trochÄ™ z innej beczki, ile wchodzi oleju do M62B44 ????
PZdr
Avatar użytkownika
pusty
Touge Drifter
 
Posty: 667
Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:31
Lokalizacja: Ostrów WLKP

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez Nikikin » 30 sty 2013, o 13:49

pusty napisał(a):Pany trochę z innej beczki, ile wchodzi oleju do M62B44 ????
PZdr

7,5l
Avatar użytkownika
Nikikin
Touge Drifter
 
Posty: 406
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 15:31
Lokalizacja: Kielce

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez ttomek » 30 sty 2013, o 13:52

przewód olejowy został wpięty chyba w podstawę filtra oleju - nasapawany nypel i dalej to już wiadomo
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez muszyÅ„ski » 30 sty 2013, o 18:03

Misior napisał(a):Nie muszą być dorobione (ciśnieniowe) bo wystarczy opaskami np. gbs skręcić i będzie.


raczej tego nie polecam.. każdy mechanik u którego pytałem powiedział że tylko i wyłącznie zakute przewody...
Avatar użytkownika
muszyński
Touge Drifter
 
Posty: 629
Dołączył(a): 28 maja 2012, o 19:12
Lokalizacja: poznań

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez baranxd13 » 30 sty 2013, o 19:31

muszyński napisał(a):
Misior napisał(a):Nie muszą być dorobione (ciśnieniowe) bo wystarczy opaskami np. gbs skręcić i będzie.


raczej tego nie polecam.. każdy mechanik u którego pytałem powiedział że tylko i wyłącznie zakute przewody...


tak kazde przewody musza byc zakute nie mozna skrecac :(
baranxd13
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: koszalin

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez Misior » 30 sty 2013, o 20:20

baranxd13 napisał(a):
muszyński napisał(a):
Misior napisał(a):Nie muszą być dorobione (ciśnieniowe) bo wystarczy opaskami np. gbs skręcić i będzie.


raczej tego nie polecam.. każdy mechanik u którego pytałem powiedział że tylko i wyłącznie zakute przewody...


tak kazde przewody musza byc zakute nie mozna skrecac :(


To bardzo ciekawe, ja tak już z drugim silnikiem jeżdżę i nic się nie dzieje. Przewody olejoodporne do 20bar poskręcane GBSami i wszystko hula.
Przewody paliwowe w samochodach gdzie ciśnienie jest nawet 5bar są skręcane zwykłymi opaskami na śrubokręt i jakoś nic się nie dzieje.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez kremat0r » 30 sty 2013, o 20:36

Ja bym się bał w swoim samochodzie dać olejowe bez zakucie, jak dla mnie za duże ryzyko. Nie oszczędzałbym tych hmm 200zł ? jeżeli silnik kosztuje parę tysięcy.
Avatar użytkownika
kremat0r
Touge Drifter
 
Posty: 573
Dołączył(a): 4 mar 2009, o 16:20
Lokalizacja: Poznań

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez Misior » 30 sty 2013, o 21:47

Powiedz proszę jakie ciśnienie ma olej w układzie i silniku?
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez baranxd13 » 30 sty 2013, o 22:06

]
Misior napisał(a):Nie muszą być dorobione (ciśnieniowe) bo wystarczy opaskami np. gbs skręcić i będzie.


raczej tego nie polecam.. każdy mechanik u którego pytałem powiedział że tylko i wyłącznie zakute przewody...[/quote]

tak kazde przewody musza byc zakute nie mozna skrecac :([/quote]

To bardzo ciekawe, ja tak już z drugim silnikiem jeżdżę i nic się nie dzieje. Przewody olejoodporne do 20bar poskręcane GBSami i wszystko hula.
Przewody paliwowe w samochodach gdzie ciśnienie jest nawet 5bar są skręcane zwykłymi opaskami na śrubokręt i jakoś nic się nie dzieje.[/quote]

Wiesz ni sie nie dzieje do czasu a jak sie stanie po co oszczedzac przy takim silniku ? a koszto to nie duzy 150-350 zl w porownaniu do ceny silnika hmmmyy 5-7 tys zl :0
baranxd13
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: koszalin

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez baranxd13 » 30 sty 2013, o 22:25

Ciśnienie oleju - 0,5 do 4,5 at
baranxd13
Clutch Burner
 
Posty: 41
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 15:47
Lokalizacja: koszalin

Re: Chlodnica oleju m60/m62

Postprzez kremat0r » 30 sty 2013, o 22:29

Misior napisał(a):Powiedz proszę jakie ciśnienie ma olej w układzie i silniku?


Ciśnienie ciśnieniem, nie chodzi specjalnie o to. Raczej mam na uwadze:

1. Można przeciąć opaską wąż
2. Może się zsunąć.
3. Koszt zakutych przewodów to nie 2tyś żeby jakoś specjalnie oszczędzać na tym.

Sam teraz sobie coś tam buduję, tam gdzie mogę to oszczędzam lub kupuje używane części, ale jeżeli coś uważam za ważne, lub nie umiem tego zrobić to kupuje nowe, lub zlecam/daję komuś innemu do zrobienia.

PS. Auto na ulicę i "streetowy" drift, więc awaryjność dla mnie jest bardzo ważna.
Avatar użytkownika
kremat0r
Touge Drifter
 
Posty: 573
Dołączył(a): 4 mar 2009, o 16:20
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości