motoszajbus napisał(a):ten skret WISEFAB pobija chyba wszystkich
poczekaj, aż skończę prace - mój skręt to wartość w stopniach 90+
motoszajbus napisał(a):ten skret WISEFAB pobija chyba wszystkich
ponczak napisał(a):To, że koło jest pochylone w drugą stronę nie przeszkadza?
Squad napisał(a):Dokładnie ja właśnie mam ten problem u siebie, fajera blokuje się w maksymalnym położeniu i nie wraca, co gorsza sama się dokręca. Panowie, wytłumaczcie mi, jak lecę driftem w prawym zakręcie czyli na kontrze w lewo, które koło jest w tym przypadku prowadzące?
uBaW napisał(a):Squad napisał(a):Dokładnie ja właśnie mam ten problem u siebie, fajera blokuje się w maksymalnym położeniu i nie wraca, co gorsza sama się dokręca. Panowie, wytłumaczcie mi, jak lecę driftem w prawym zakręcie czyli na kontrze w lewo, które koło jest w tym przypadku prowadzące?
to że sama nie wraca w max polozeniu to jeszcze idzie sie nauczyc ale u ciebie zanim złapie ostateczny punkt czyli tak w połowie swojej pracy zaczyna sie sama dokrecać do max położenia a tu juz nie do ogarnięcia.....
lipek7 napisał(a):uBaW napisał(a):Squad napisał(a):Dokładnie ja właśnie mam ten problem u siebie, fajera blokuje się w maksymalnym położeniu i nie wraca, co gorsza sama się dokręca. Panowie, wytłumaczcie mi, jak lecę driftem w prawym zakręcie czyli na kontrze w lewo, które koło jest w tym przypadku prowadzące?
to że sama nie wraca w max polozeniu to jeszcze idzie sie nauczyc ale u ciebie zanim złapie ostateczny punkt czyli tak w połowie swojej pracy zaczyna sie sama dokrecać do max położenia a tu juz nie do ogarnięcia.....
Czy zlikwidowaliście to, że kiera sama się dokręca? Mam u siebie to samo i nie wiem co jest źle.
coeldrift napisał(a):lipek7 napisał(a):Coel, wiem, że coś jest nie tak, tylko nie wiem co dokłądnie. Samochód daje się prowadzić, kierownica w miarę odbija, najgorsze jest, że sama chce się dokręcać do max skrętu. Czy miał ktoś taki objaw? Mam wydłużony wahacz o 8 cm, przespawaną zwrotnicę, cambery, acentryki...
I do kompletu jeszcze wisefab'a? Normalnie kumulacja :-))
coeldrift napisał(a):Rzuć okiem na mojego krótkiego onboarda (niestety bateria padła). Wiozłem kolegę i próbowałem pokazać mu zachowanie kierownicy przy maksymalnym skręcie. Celowo łamałem mocno auto, żeby pokazać jak kierownica wraca sama. U mnie są przespawane zwrotnice, szersze wahacze, cambery u góry na amorach (co prawda od E36 M3, ale to jeden ch...j), gumy acentryczne, przesunięty stabilizator.
youtube
coeldrift napisał(a):youtube
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości