WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez fryzjer » 9 maja 2012, o 22:06

motoszajbus napisał(a):ten skret WISEFAB pobija chyba wszystkich

poczekaj, aż skończę prace - mój skręt to wartość w stopniach 90+
Avatar użytkownika
fryzjer
Touge Drifter
 
Posty: 431
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 11:33
Lokalizacja: EU

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez Darek DTS » 9 maja 2012, o 23:18

ponczak napisał(a):To, że koło jest pochylone w drugą stronę nie przeszkadza?

Cięzko to opisać słowami , najprościej - kierownica klinuje się w pozycji max i tak zostaje , można jezdzić w kółko nie trzymając jej wcale dodawać i odejmowac gaz i zadnej reakcji , żeby zacząć przekładkę trzeba najpierw samemu odkrecić , czy odbija sama cokolwiek nie wiem ale nie wierze ze tak.
Avatar użytkownika
Darek DTS
Touge Drifter
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 cze 2010, o 21:44
Lokalizacja: DriftTeamSÅ‚upsk

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez ponczak » 10 maja 2012, o 01:07

No to raczej ciulowo? Większość osób stara się tego uniknąć..
ponczak
 

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez Squad » 10 maja 2012, o 07:56

Dokładnie ja właśnie mam ten problem u siebie, fajera blokuje się w maksymalnym położeniu i nie wraca, co gorsza sama się dokręca. Panowie, wytłumaczcie mi, jak lecę driftem w prawym zakręcie czyli na kontrze w lewo, które koło jest w tym przypadku prowadzące? :scratch:
Avatar użytkownika
Squad
DRIFTER
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 14:59

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez kanar » 10 maja 2012, o 08:32

Lewe:)

edit: podrzucę foto na którym to widać Obrazek
Avatar użytkownika
kanar
Król Ronda
 
Posty: 66
Dołączył(a): 8 lis 2010, o 21:11
Lokalizacja: Poznań

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez uBaW » 10 maja 2012, o 20:24

Squad napisał(a):Dokładnie ja właśnie mam ten problem u siebie, fajera blokuje się w maksymalnym położeniu i nie wraca, co gorsza sama się dokręca. Panowie, wytłumaczcie mi, jak lecę driftem w prawym zakręcie czyli na kontrze w lewo, które koło jest w tym przypadku prowadzące? :scratch:


to że sama nie wraca w max polozeniu to jeszcze idzie sie nauczyc ale u ciebie zanim złapie ostateczny punkt czyli tak w połowie swojej pracy zaczyna sie sama dokrecać do max położenia a tu juz nie do ogarnięcia..... :cry:
Avatar użytkownika
uBaW
Touge Drifter
 
Posty: 495
Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: OTWOCK

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez Guta » 17 maja 2012, o 02:02

Ma ktoś może zdjęcie jak wygląda górne mocowanie amortyzatora łajsfaba w e36 zamontowane na samochodzie?
Avatar użytkownika
Guta
Król Ronda
 
Posty: 82
Dołączył(a): 27 gru 2008, o 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez lipek7 » 8 paź 2012, o 18:16

uBaW napisał(a):
Squad napisał(a):Dokładnie ja właśnie mam ten problem u siebie, fajera blokuje się w maksymalnym położeniu i nie wraca, co gorsza sama się dokręca. Panowie, wytłumaczcie mi, jak lecę driftem w prawym zakręcie czyli na kontrze w lewo, które koło jest w tym przypadku prowadzące? :scratch:


to że sama nie wraca w max polozeniu to jeszcze idzie sie nauczyc ale u ciebie zanim złapie ostateczny punkt czyli tak w połowie swojej pracy zaczyna sie sama dokrecać do max położenia a tu juz nie do ogarnięcia..... :cry:


Czy zlikwidowaliście to, że kiera sama się dokręca? Mam u siebie to samo i nie wiem co jest źle.
lipek7
Touge Drifter
 
Posty: 125
Dołączył(a): 19 cze 2011, o 14:10

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez Squad » 8 paź 2012, o 18:32

lipek7 napisał(a):
uBaW napisał(a):
Squad napisał(a):Dokładnie ja właśnie mam ten problem u siebie, fajera blokuje się w maksymalnym położeniu i nie wraca, co gorsza sama się dokręca. Panowie, wytłumaczcie mi, jak lecę driftem w prawym zakręcie czyli na kontrze w lewo, które koło jest w tym przypadku prowadzące? :scratch:


to że sama nie wraca w max polozeniu to jeszcze idzie sie nauczyc ale u ciebie zanim złapie ostateczny punkt czyli tak w połowie swojej pracy zaczyna sie sama dokrecać do max położenia a tu juz nie do ogarnięcia..... :cry:


Czy zlikwidowaliście to, że kiera sama się dokręca? Mam u siebie to samo i nie wiem co jest źle.


sprzedałem samochód :rotfl2: , moim zdaniem nie da rady powiększyć skrętu w e34 na seryjnym zawiasie (czyt. seryjne wachacze, zwrotnice). Fajera nigdy nie będzie tak szybko wracała, przerobiłem kilka ustawień i im było bliżej serii tym lepiej więc wróciliśmy do serii i tyle.
Avatar użytkownika
Squad
DRIFTER
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 14:59

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez lipek7 » 8 paź 2012, o 19:31

Coel, wiem, że coś jest nie tak, tylko nie wiem co dokłądnie. Samochód daje się prowadzić, kierownica w miarę odbija, najgorsze jest, że sama chce się dokręcać do max skrętu. Czy miał ktoś taki objaw? Mam wydłużony wahacz o 8 cm, przespawaną zwrotnicę, cambery, acentryki...
lipek7
Touge Drifter
 
Posty: 125
Dołączył(a): 19 cze 2011, o 14:10

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez lipek7 » 8 paź 2012, o 19:44

coeldrift napisał(a):
lipek7 napisał(a):Coel, wiem, że coś jest nie tak, tylko nie wiem co dokłądnie. Samochód daje się prowadzić, kierownica w miarę odbija, najgorsze jest, że sama chce się dokręcać do max skrętu. Czy miał ktoś taki objaw? Mam wydłużony wahacz o 8 cm, przespawaną zwrotnicę, cambery, acentryki...


I do kompletu jeszcze wisefab'a? Normalnie kumulacja :-))


Tego nie napisałem nigdzie...
lipek7
Touge Drifter
 
Posty: 125
Dołączył(a): 19 cze 2011, o 14:10

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez lipek7 » 8 paź 2012, o 20:03

coeldrift napisał(a):Rzuć okiem na mojego krótkiego onboarda (niestety bateria padła). Wiozłem kolegę i próbowałem pokazać mu zachowanie kierownicy przy maksymalnym skręcie. Celowo łamałem mocno auto, żeby pokazać jak kierownica wraca sama. U mnie są przespawane zwrotnice, szersze wahacze, cambery u góry na amorach (co prawda od E36 M3, ale to jeden ch...j), gumy acentryczne, przesunięty stabilizator.

youtube



Jestem pod wrażeniem, wraca szybciej niż w serii.

http://www.youtube.com/watch?v=nB2_jLjgeZA

Żółte e30 z filmiku, ma poszerzone wahacze o 11cm i kiera ładnie odbija. Może rąk nie urywa, ale sama swobodnie wraca.
lipek7
Touge Drifter
 
Posty: 125
Dołączył(a): 19 cze 2011, o 14:10

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez Squad » 8 paź 2012, o 20:25

coeldrift napisał(a):youtube



ups!, jak to wstaje na trójce, shit, mega, weź to wstaw na hamownie bo ciekaw jestem wyniku jak niczego :rockon:
Avatar użytkownika
Squad
DRIFTER
 
Posty: 1448
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 14:59

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez piotras155 » 9 paź 2012, o 23:28

ja tam niewiem jak wy ale wahacz od e36 ma idealna długosc do s13 po małej przerubie :D Obrazek
Avatar użytkownika
piotras155
Touge Drifter
 
Posty: 313
Dołączył(a): 6 sie 2009, o 16:15
Lokalizacja: Poznań

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez bebikom » 17 paź 2012, o 07:07

Ja mam zamontowanego wisefaba w s14a i jest rewelacja, kiera wraca bez problemu, a skręt jest przekozak :yahoo:
bebikom
Clutch Burner
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 lip 2010, o 21:18
Lokalizacja: Gniezno

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości