WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez domel22 » 17 paź 2012, o 11:14

to wrzuc jakas fotke jak to wyglada albo filmik
domel22
Touge Drifter
 
Posty: 368
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 17:37
Lokalizacja: olsztyn

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez bebikom » 17 paź 2012, o 14:47

Tu macie z pierwszych jazd na torze tym autem:

viewtopic.php?f=11&t=11940

na fotkach od tyłu widać jak ładnie dało rade wyciągnąć auto, a na filmikach jak kiera chodzi.
bebikom
Clutch Burner
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 lip 2010, o 21:18
Lokalizacja: Gniezno

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez kasiazoska » 19 paź 2012, o 20:37

http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=8968

Obrazek


też robią robotę .

za 500zł surowe koleś sprzedaje
Avatar użytkownika
kasiazoska
Król Ronda
 
Posty: 78
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 21:26
Lokalizacja: wroclaw

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez Mates JBB » 19 sty 2013, o 22:26

drift_kielce napisał(a):http://www.facebook.com/photo.php?fbid=413198918758961&set=pb.103105216435001.-2207520000.1358605361&type=3&theater

Kuba szaleje :rockon:

Mnie to bardziej zastanawia prowadenie auta przy takim ustawieniu kolumny. Można się spodziewać jazdy jak po szynach przy każdym kącie, ale odbijać kierę to samemu będzie musiał.
Avatar użytkownika
Mates JBB
Touge Drifter
 
Posty: 330
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 12:32
Lokalizacja: Łódź

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez e30 owner » 19 sty 2013, o 23:13

KWSZ definiuje prosta wyznaczona przez sworzen i gorne mocowanie amortyzatora w przypadku kolumny mcphearsona, wiec raczej zrobione jest tak ze nie bedzie musial :)
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez BLACHA » 19 sty 2013, o 23:24

Mates JBB napisał(a):Mnie to bardziej zastanawia prowadenie auta przy takim ustawieniu kolumny. Można się spodziewać jazdy jak po szynach przy każdym kącie, ale odbijać kierę to samemu będzie musiał.


Ciekawie wygląda analogia konfiguracji tego zawieszenia do tego co oferuje Wisefab w swoich zestawach, tam też kąt wyprzedzenia jest niewielki a kiera odbija i dostaje się bonus w postaci nie kładącego się dziko koła pzy skręcie... Bardzo ciekawe rozwiązanie
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez BLACHA » 19 sty 2013, o 23:57

coeldrift napisał(a):Blacha, znajomy ma Wisefab'a w S13 i niestety u niego kierownica stoi w miejscu. To jak to w końcu jest?


Aż z ciekawości zaczełem oglądać wszystkie dostępne filmy z widokiem ze środka. To troche nie temat na ten tę dyskusje ale rzeczywiście niekt nie puszcza kiery tylko ją odkręca, ja znam opinie użytkownika tego zestawu w s14 i u niego odkręca ale nie stwierdził czy lepiej czy gorzej niż seria. W sumie jest o tych zawieszeniach temat tu na forum a skoro coraz więcej osób je kupuje to może ktoś opisze doświadczenia. Jak napisałem wyżej takie podobieństwo mi się w oczy rzuciło ;)
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez Mates JBB » 20 sty 2013, o 00:09

Nie ma jak kiera odbić przy takim KWSZ. Potrzebna jest przekłądnia na kolumne kirowniczą i kierowca sam będzie decydoawł o tym jak chce przekłądać auto. Następna kwestia to siłą działająca na McPhersona, który będzie ustawiony do niej prostopadle. Potrzebny będzie naprawdę wytrzymały sprzęt. Ale myślę, że jest to krok w dobrym kieunku
Avatar użytkownika
Mates JBB
Touge Drifter
 
Posty: 330
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 12:32
Lokalizacja: Łódź

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez TomekFT » 20 sty 2013, o 00:13

bez odbijającej kiery, krótki magiel i nie ma żadnej trudności w drifcie... trzeba kręcić kierownicą... ale 2 obroty od oporu do oporu to przecież tyle co nic :)
TomekFT
Clutch Burner
 
Posty: 39
Dołączył(a): 28 maja 2008, o 20:08

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez mark » 20 sty 2013, o 00:31

Odbija :) musi miec zle zalozony zestaw. :glare: tylko lepiej lapac szybciej bo jak w mega kont wpadnie to spowolni :rotfl2: mozna ustawic tez mniejszy kont :grin:
mark
Touge Drifter
 
Posty: 124
Dołączył(a): 20 mar 2010, o 13:09

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez SwagFord_Ponczak » 20 sty 2013, o 03:35

Klama napisał(a):
klx_driftah napisał(a):rekin z "FAŁĄ" miał lepszy klimat

no tak ale tu nie chodzi o klimat tylko, niezawodność, moc i umiarkowane koszty przy ewentualnych dalszych modyfikacjach.



Skisłem. Najpierw wszyscy wsadzają fały i każdy argumentuje te wybory, że to niezawodność, moc i rozwojowość, a teraz nagle ktoś JZ wrzuca i to jest bardziej rozwojowe od fały. Rozdwojenie jaźni. Moim zdaniem każdy powinien wsadzić podobny setup na zawody w europejskim stylu (z napędzaniem się) -> LS i podobne opony. Wtedy odpadają różnice sprzętowe i pokazuje się kunszt zawodników. Dlatego też najciekawsze są zmagania pucharowe w rajdach i wyścigach, jak najbardziej porównywalny sprzęt i różnicę robi kierowca. Ciekawe, czy tak to się skończy.
Co do wisefaba - ciekawa sprawa, bo odbijanie kiery to chyba najważniejsza rzecz w driftingu, dzięki temu można robić agresywne przejścia, co z tego, że masz 900* skrętu, czy 720 jeśli musisz sam to odkręcasz - dużo, dużo łatwiej o spina, złe wejście w linie itd, niż w przypadku force feedbacku, który odkręca kierę.
Avatar użytkownika
SwagFord_Ponczak
Amator
 
Posty: 16
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 00:33
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Cz-dz

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez bebikom » 20 sty 2013, o 09:24

Ja mam zestaw Wisefab w s14 i kierownica wraca sama, bez żadnego problemu i wraca naprawde szybko ale to też musi być dorze ustawione, bo na początku to mi sie cały czas samo dokręcało do max kąta i trzeba było walczyć z kierownicą. Cena tego zabija ale robote robi zajebistą, tylko trzeba to dobrze ustawić!!! (ja kombinowałem 3 treningi żeby dojść do idealnego dla mnie prowadzenia) ;)
bebikom
Clutch Burner
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 lip 2010, o 21:18
Lokalizacja: Gniezno

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez Binio » 20 sty 2013, o 11:51

Patrząc na ilość elementów oraz jakość produktu, cena wcale aż tak nie zabija.
Robiąc w detalu nie wiem czy dałoby sie to 'dużo' taniej zrobić i kupić w PL - co innego china..
Avatar użytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: Plany/Projekty na sezon 2013

Postprzez lipek7 » 20 sty 2013, o 12:03

bebikom napisał(a):Ja mam zestaw Wisefab w s14 i kierownica wraca sama, bez żadnego problemu i wraca naprawde szybko ale to też musi być dorze ustawione, bo na początku to mi sie cały czas samo dokręcało do max kąta i trzeba było walczyć z kierownicą. Cena tego zabija ale robote robi zajebistą, tylko trzeba to dobrze ustawić!!! (ja kombinowałem 3 treningi żeby dojść do idealnego dla mnie prowadzenia) ;)


Co wpływało na samoczynne dokręcanie się kierownicy do max ?
lipek7
Touge Drifter
 
Posty: 125
Dołączył(a): 19 cze 2011, o 14:10

Re: WISEFAB - opinie na temat zestawu do skretu

Postprzez bebikom » 23 sty 2013, o 08:36

Na samodokręcanie miał wpływ kąt akermana, miałem tak ustawione, że koło podążające było bardziej skręcone niż prowadzące, teraz mam na zero i jest git :D
bebikom
Clutch Burner
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 lip 2010, o 21:18
Lokalizacja: Gniezno

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości