Strona 1 z 2

Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 22 kwi 2012, o 22:37
przez pablo escobar
bmw e36 nagle zniknęło wspomaganie,stan płynu w normie,żadnych wycieków nie zauważyłem,jedynie zapach płynu troche inny taki jakby w przepalonej skrzyni automatycznej. :shock: Po upływie pół godziny wszystko wróciło do normy.

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 22 kwi 2012, o 23:59
przez ponczak
Plyn sie nie zagotowal? Mi w Sierze wtedy slablo wspomaganie. Później przerzuciłem się na denaturat zamiast płynu do wspomy i kiera zaczęła nie zamulać, ale tylko Sierra tak ma.

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 23 kwi 2012, o 05:44
przez lojej
A pompa się w jakiś sposób odzywa?

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 23 kwi 2012, o 07:19
przez Kozik007
a pasek ci nie strzelił?

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 23 kwi 2012, o 12:29
przez drift-rak
pablo escobar" Po upływie pół godziny wszystko wróciło do normy.[/quote]

[quote="Kozik007 napisał(a):
a pasek ci nie strzelił?


pasek niestety sam sie nie wymieni;) plyn sie zagotowal. zastosuj chłodniczke wspomagania. pompa wyje?? czy chodzi cicho??

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 23 kwi 2012, o 19:34
przez pablo escobar
Pasek jest ok ,wszystko wróciło do normy po czasie. Jedynie że płyn jakby zmienił zapach na trochę przepalony. Myślisz że chłodnica może pomóc?

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 23 kwi 2012, o 19:47
przez bear
pablo escobar napisał(a):Pasek jest ok ,wszystko wróciło do normy po czasie. Jedynie że płyn jakby zmienił zapach na trochę przepalony. Myślisz że chłodnica może pomóc?


Tak pomoze. Dorwij jakas cholodnice od nagrzewnicy i ja przykrec w dobym miejscu. Niekiedy montuja tez wiatrak z czuj. temp i auto wlaczaniem.
Oczywiscie zalezy od wielkosci chlodnicy ale czym wieksza tym lepsza. Szybsze chlodzenie wiekszej ilosci plynu.

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 23 kwi 2012, o 21:31
przez Rogul
witam przypinam sie do tematu.
mam e30 magiel e36 podpiolem chłodnice z skrzyni autom.
po 1 odpaleniu i odpowietrzeniu bylo wszysko ok. wspoma dzialala.
po 2 i 3 odpaleniu brak wspomy <nic nie piszczy, nic się nie gotuje> :twardziel:

chłodnicza jest trochę wyżej od zbiorniczka wyrównawczego
może być w tym problem?? :beg:

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 23 kwi 2012, o 21:55
przez pablo escobar
Teraz to możliwe że układ się zapowietrzył a w chłodnicy pewnie już nie ma płynu bo zleciał niżej.

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 24 kwi 2012, o 05:24
przez lojej
A jakbyś dał na wężu przy chłodnicy jakiś króciec z odpowietrznikiem ? Jakiś taki pomysł mi wpadł ,że w vw był taki króciec na wężach od wody z odpowietrzeniem i miejscem na czujnik ,ciekawe czy miało by to ręce i nogi. :confused:

O coś takiego tylko zaślepić kołnierz.
http://allegro.pl/volkswagen-passat-b3-1-8-b-krociec-wodny-i2236548958.html

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 24 kwi 2012, o 07:53
przez drift-rak
Rogul napisał(a):witam przypinam sie do tematu.
mam e30 magiel e36 podpiolem chłodnice z skrzyni autom.
po 1 odpaleniu i odpowietrzeniu bylo wszysko ok. wspoma dzialala.
po 2 i 3 odpaleniu brak wspomy <nic nie piszczy, nic się nie gotuje> :twardziel:

chłodnicza jest trochę wyżej od zbiorniczka wyrównawczego
może być w tym problem?? :beg:


zbiorniczek wyrownawczy powinien byc wyzej od chłodniczki

pablo escobar napisał(a):Pasek jest ok ,wszystko wróciło do normy po czasie. Jedynie że płyn jakby zmienił zapach na trochę przepalony. Myślisz że chłodnica może pomóc?

chłodniczka wspomagania jest konieczna. w moim aucie plyn sie zagotowal bo seryjna nie dala rady (taka rurka z zeberkami). zamontowalem wieksza i jest ok ale po tamtym zagotowaniu i wymianie plynu i tak pompa wyje i niedlugo pewnie sie skonczy

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 24 kwi 2012, o 19:53
przez bear
chłodnicza jest trochę wyżej od zbiorniczka wyrównawczego

Nie moze byc wyzej, chlodnica musi byc dosc znacznie ponizej zbiorniczka. Jesli masz chlodnice wyzej to zostaje plyn i sie dlatego zapowietrza.
Umiesc ja nizej i napewno pomoze.

@Zagotowanie plynu czesto sie konczy zle. Pompa zaczyna wyc jak u kolegi wyzej. Oznaka konczacej sie pompy.

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 28 kwi 2012, o 22:20
przez pablo escobar
W którym miejscu obwodu najlepiej zamontować tą chłodnice?

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 4 maja 2012, o 21:23
przez Radzia
to teraz ja z moim problemem a mianowice M60B40 skonczył sie silnik przyszedł drugi od tamtej pory jeczało mi wspomaganie wymieniłem prawie wszystkie weze skruciłem i zrobiłem tak aby było jak naj mniej łączen by nie maiła sie gdzie zapowietrzyc chwile był spokój po 2 dniach po zapaleniu auta dodaniu gazu i upuszczeniu zaczyna blokowac kierownice i jeczy pompa tak blokuje ze czasem auto zgasnie wiec wymieniłem i maglownice i pompe na inna i dalej jest ten sam problem zbiornik przeniosłem na sama górę ile sie dało powietrze ze zbiornika nie idzie wiec jest odpowietrzona nawet pasek dałem z 4.4 bo jest deczko krótszy by wyeliminowac napinacz i dalej nic obeszłem chłodnice wspomagania by odrzucic prawdopodobienstwo ze ona cos blokuje dalej nic .... na wysokich obrotach jest ok ale jak tylko puszcze gaz zaczyna mi blokowac kiere wszystko to robiłem na postoju bo nie ma zabradzo gdzie auta testnąc wiec morze ktoś doradzi mi co mam zrobic? morze sa jakies zaworki które upuszczają cisnienie i sa zapchane bo juz naprawde nie mam siły...

Re: Wspomaganie kierownicy

PostNapisane: 9 maja 2012, o 14:07
przez bear
Czy pompa jest dobra? Wychodzi na to ze nie trzyma cisnienia. Dodajesz gazu wiec cisnienie wzrasta i wspomaganie odzywa. I sprawdz czy aby napewno szajby sa takie same? Moze ktoras jest mniejsza?