rom089 napisał(a):a czy jak damy własnie piaste z e36 do wahacza z e30 ktora wejdzie głebiej w łozysko o te 9 mm do tego dystans miedzy piaste a tarcze hamulcowa aby zamontowac zaciski do tego szpilki zamiast śrub aby wszystko sie trzymału kupy....
To moje pytanie jest takie czy jak wsadze piaste głebiej o te 9 mm to nie bedzie mi haczyć o szczeki hamulca recznego ???
motoszajbus napisał(a):Blacha, przelicz teraz koszt tych wszystkich kombinacji wahacze na tarcze 4x100 piasty tarcze 5x120 lozyska,ewentualne dystanse i spawanie i czy nadal myslisz ze wyjdzie ci taniej niz ori bez rzezbienia. Teraz wahacze od compacta kupisz za 400-500 zl, ostatnio za 400 kupilem z przesylka i czujnikami abs, ktore jeszcze sie odsprzeda. Mysle ze ten zabieg ma sens wowczas wtedy gdy nie chcesz poszerzac auta o te 2.5 cm wahaczami od compacta ponad serie, a w przeciwnym razie trzeba zrozumiec ze po prostu niektorych kosztow nie da sie przeskoczyc nie liczac wkladu pracy wlasne
duchu22 napisał(a):BLACHA - jak chcesz to mam wahacze z piastami do e30 na tarczach - oddam po cenie zlomu.
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości