Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez misiek87 » 21 lis 2014, o 14:00

majkele30 napisał(a):Podkręć gwint do góry i po problemie, przecież po to masz gwint, żeby można było regulować wysokość w zależności od potrzeb.

Ja latam na wahaczach +6cm na kole 215/40/16 8j i jest zaj%bi&c*e.


Pisząc zdanie "Gwint mts skręcony na maksa." miałem na myśli że już to zrobiłem. Wysokość jest na maksa czyli 2cm nad ziemią od płyty
misiek87
Amator
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 10:12
Lokalizacja: Włocławek

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez emikyton » 21 lis 2014, o 14:12

Dystans od tokarza między cambery a kielichy
Avatar użytkownika
emikyton
Touge Drifter
 
Posty: 546
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:10
Lokalizacja: Janów Lubelski

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez misiek87 » 21 lis 2014, o 14:15

emikyton napisał(a):Dystans od tokarza między cambery a kielichy


:) Genialne dzięki
misiek87
Amator
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2 kwi 2014, o 10:12
Lokalizacja: Włocławek

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez dzikitadzik » 6 gru 2014, o 19:25

Witajcie to znowu ja przyszły mi drążki lemfordera i wygląda to tak co o tym sądzicie czy wąs jest dobrze przespawany ?, już nie zdzierżę, bo robili to kolegi zajomi :banghead:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46e741c5e996230c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abc8dd9f45c76a1b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c915c6080b8a5c97.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef49eb8947031d84.html

drążki kierownicze na maxa wkręcone a zwrotnice dalej są rozchylone na zewnątrz :mad:
dzikitadzik
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 21:56
Lokalizacja: BLM

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez marian00 » 6 gru 2014, o 19:52

dzikitadzik napisał(a):Witajcie to znowu ja przyszły mi drążki lemfordera i wygląda to tak co o tym sądzicie czy wąs jest dobrze przespawany ?, już nie zdzierżę, bo robili to kolegi zajomi :banghead:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46e741c5e996230c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abc8dd9f45c76a1b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c915c6080b8a5c97.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef49eb8947031d84.html

drążki kierownicze na maxa wkręcone a zwrotnice dalej są rozchylone na zewnątrz :mad:




Tnij drążki :amen:
Avatar użytkownika
marian00
Król Ronda
 
Posty: 91
Dołączył(a): 8 lip 2013, o 17:56
Lokalizacja: Łazy

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez lipass » 6 gru 2014, o 20:07

dzikitadzik napisał(a):Witajcie to znowu ja przyszły mi drążki lemfordera i wygląda to tak co o tym sądzicie czy wąs jest dobrze przespawany ?, już nie zdzierżę, bo robili to kolegi zajomi :banghead:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46e741c5e996230c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abc8dd9f45c76a1b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c915c6080b8a5c97.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef49eb8947031d84.html

drążki kierownicze na maxa wkręcone a zwrotnice dalej są rozchylone na zewnątrz :mad:

a wahacze masz seryjne?
Avatar użytkownika
lipass
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 30 cze 2009, o 09:14
Lokalizacja: WK

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez dzikitadzik » 6 gru 2014, o 21:03

No serie bo wyżej mi pisali że na seryjnym czyli od e30 też będzie git, zbieżność się ustawi i ogólnie jazda :drift: . A tu lipa w lesie iglastym :glare:
Wąs dobrze przespawany ?, bo może to jego wina
Czy mus wrzucać wahacze od e46 ?, bo inaczej się nie obejdzie ?
dzikitadzik
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 21:56
Lokalizacja: BLM

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez lipass » 6 gru 2014, o 23:06

opuść auto i dokręć kierą do pierwszego oporu - jak koło się oprze o podłużnicę to wahacz do wydłużenia/zamiany na e46. Jak będzie opór przed oparciem o podłużnicę to znaczy, że trzeba spawać na nowo ;-)
Avatar użytkownika
lipass
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 30 cze 2009, o 09:14
Lokalizacja: WK

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez RustyE30 » 7 gru 2014, o 19:57

Siema.Co sądzicie o wzmocnienie Ori wachaczy tylnych w e30? W DTMie wzmacniają wachacze.... podaję link:
http://www.rennsportforum.de/phpbb/view ... f=7&t=6947

Mam rozebrany cały wózek itd i zastanawiam się czy przy okazji nie zrobić wzmocnień wachaczy.
Avatar użytkownika
RustyE30
Król Ronda
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez e30 owner » 11 gru 2014, o 21:10

W DTM stosowali wahacze skrzynkowe i rurowe na piaście w przybliżeniu podobnej do e34 :D To jedynie rurka "DTM stajl" :D

Czy ja wiem czy to tak potrzebne ... bardziej w rajdach to stosują gdzie są hopy, wyrypy itd. Na równym asfalcie (w porównaniu do szutrów) raczej nie trzeba.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez RustyE30 » 13 gru 2014, o 11:38

A i z tego samego założenia wyszedłem.Widzę po różnych forach w DE i ich zlotach,że taką lipę czasami robią,aż łapy opadają.Wieś tuningu mnóstwo i pseudo "sportowych" rozwiązań bez większego sensu.
Avatar użytkownika
RustyE30
Król Ronda
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez e30 owner » 13 gru 2014, o 14:52

Tzn. akurat wspawanie takich wzmocnień sens ma. Jak najbardziej, tylko na asfalcie według mnie zadziała na zasadzie "nie pomoże odczuwalnie, i nie zaszkodzi wcale". Na szutry i rajdowanie jak najbardziej mus.

Zresztą widać to po naszych projektach, niewiele ma takie wzmocnienia a z wahaczami nic się nie dzieje :) No chyba że dziura się trafi czy krawężnik - ale wtedy i wzmocnienia nie pomogą :)
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez BLACHA » 13 gru 2014, o 14:58

Taki "wzmocnienie" było chyba w serii wahaczach z Z3M - gdzieś to przecież podpatrzyli. Norwedzy robią taki zabieg przy każdym mocnym e30 na ćwiarę
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez czeskii » 13 sty 2015, o 17:18

Panowie szybkie pytanie bo mam nagrane części.
Chcę wiedzieć czy po zastosowaniu mcpersonów od e36, zwrotnic od e36, wahaczy od e46 do tego tuleje acentryczne, czy koło będzie w dobrej pozycji i nie będzie ocierać ?
czeskii
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 19:12
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez BLACHA » 13 sty 2015, o 18:03

Nikt ci nie odpowie a już na pewno nie szybko bo nie napisałeś do jakiego auta chcesz to zapanować ;)
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości