Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez czeskii » 13 sty 2015, o 18:25

Sory oczywiscie chodzi o e30 :d
czeskii
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 19:12
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez Misior » 13 sty 2015, o 20:36

Za ten czas co zajęło Ci czekanie na odpowiedź to już dawno byś sam znalazł :thumbsup:
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez Nikikin » 15 sty 2015, o 17:32

czeskii napisał(a):Panowie szybkie pytanie bo mam nagrane części.
Chcę wiedzieć czy po zastosowaniu mcpersonów od e36, zwrotnic od e36, wahaczy od e46 do tego tuleje acentryczne, czy koło będzie w dobrej pozycji i nie będzie ocierać ?

czeskii napisał(a):Sory oczywiscie chodzi o e30 :d

Koło będzie cofnięte
Avatar użytkownika
Nikikin
Touge Drifter
 
Posty: 406
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 15:31
Lokalizacja: Kielce

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez czeskii » 15 sty 2015, o 19:11

Jakiś sposób na to ? jedynie gięcie wahaczy ?
czeskii
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 19:12
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez Nikikin » 15 sty 2015, o 21:06

Osobiście nie słyszałem, żeby ktoś doginał aluminiowe wahacze z E46.

Bez ingerencji w wahacz to albo zrobić jakieś fikuśne mocowanie go przy podłużnicy albo przespawanie mocowania w zwrotnicy :P
W każdym bądź razie takie rozwiązanie się nie opłaca.

Lepiej inne wahacze zapodać.
Avatar użytkownika
Nikikin
Touge Drifter
 
Posty: 406
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 15:31
Lokalizacja: Kielce

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez rom089 » 16 sty 2015, o 00:01

koło na wahaczu z e46 na acentryku jest cofniete ale gdyby dac takie mocowanie przy podłużnicy na unibalu i skręcić na max mogło by być blisko środka albo na samym środku ale czy gra warta świeczki nie wiem. Lepsza opcja to albo wycięte od nowa wahacze. albo spawane :/
rom089
Touge Drifter
 
Posty: 188
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez gilu89 » 16 sty 2015, o 10:20

wahacz e46 to tragedia. masz obecnie niezły wybór wahaczy ciętych laserem za niezłą kasę, gdzie możesz wymieniać sworznie itp.
gilu89
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 12:26
Lokalizacja: Wola Łaszczowa

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez e30 owner » 16 sty 2015, o 18:17

Nikikin napisał(a):Osobiście nie słyszałem, żeby ktoś doginał aluminiowe wahacze z E46.

Bez ingerencji w wahacz to albo zrobić jakieś fikuśne mocowanie go przy podłużnicy albo przespawanie mocowania w zwrotnicy :P
W każdym bądź razie takie rozwiązanie się nie opłaca.

Lepiej inne wahacze zapodać.


Przespawanie rurki sworznia w belce zawieszenia bardziej do środka. Zmniejsza negatyw ale koło ustawia centralnie. Nie wiem ile dokładnie trzeba przespawać bo nie robiłem tego.

Cięte wahacze, plus sworznie, plus ich nabicie są może i lepsze, ale kosztują tyle co używane wahacze z e46 na 3 sezony. W wahaczach od e46 można wymieniać tuleje, zdaje się są dwa rodzaje tych wahaczy czy coś takiego. W każdym bądź razie sworznie do e46 oferuje firma meyle - więc coś jest na rzeczy.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez Kenny » 16 sty 2015, o 19:08

Sworznie w wahaczu e46 można spokojnie wymieniać są dostępne np.meyle,ja natomiast stosuję sworznie z e36 lemfordera
Avatar użytkownika
Kenny
Clutch Burner
 
Posty: 36
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 15:35
Lokalizacja: Rapdom

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez gilu89 » 17 sty 2015, o 12:45

no nie wiem czy tak super tanio wychodzi ten wahacz e46 bo używki po 100zł rozpadaja sie po miesiącu, sworznie wymienia sie tylko w niektórych, komplet sworzni meyle to 250zł, nowe wahacze meyle sa po 800zł komplet, a koło ciągle mamy w złym miejscu :) moim zdaniem tylko laser ewentualnie odpowiednio przerobiony wahacz e36.

lepiej wydac kase raz a porządnie i taka zasadę polecam każdemu. pzdr :grin:
gilu89
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 12:26
Lokalizacja: Wola Łaszczowa

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez e30 owner » 17 sty 2015, o 14:39

Wystarczy nie kupować używanych wahaczy przez neta - tylko samemu utrafić na szrocie i samemu je sprawdzić - czyli czy przypadkiem sworzeń nie ma luzu "góra/dół" bo na boki może być sztywny. Wtedy i cały sezon przelatasz. Nie wpieraj na siłę rzeczy które nie występują. Wiele osób lata na seryjnych wahaczach i jakoś co tydzień zawieszenia nie robią :D
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez justin19 » 18 sty 2015, o 02:53

Wszystko fajnie, ale co Wy chcecie zrobić na wahaczu od E46? Przecież on jest za wąski żeby zrobić jakiś porządny skręt. W żadnym seryjnym wahaczu nie da się wymienić sworzni - tylko w meyle hd, które jest na rynku dopiero od paru lat. Upolować taki wahacz na szrocie trudniej niż wygrać w toto lotka. Wahacz E46 w ogóle nie nadaje się do E30 bo ustawia koło w złym miejscu. Miałem takie u siebie i tragedia - na drugi dzień spawaliśmy wahacze od E30.
justin19
Touge Drifter
 
Posty: 100
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 21:15
Lokalizacja: Rychwał

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez BLACHA » 18 sty 2015, o 09:59

justin19 napisał(a): Wahacz E46 w ogóle nie nadaje się do E30 bo ustawia koło w złym miejscu. Miałem takie u siebie i tragedia - na drugi dzień spawaliśmy wahacze od E30.


No trochę cie poniosło bo zapomniałeś dodać że pewnie masz zwrotnice z e36 i koło jest cofnięte, ten wahacz przy seryjnej kolumnie z e30 daje pole do popisu przy powiększaniu skrętu bo jest o 3cm dłuższy od serii, wisefaba z tego nie zrobisz ale można coś podłubać żeby było lepiej- taki set na początek
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez gilu89 » 18 sty 2015, o 12:25

tak ale kolejny problem to słaba dostępność zawieszeń gwintowanych na przód do e30.... i tak w kółko :)
gilu89
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 12:26
Lokalizacja: Wola Łaszczowa

Re: Rozważania na temat wahaczy, negatywów itd. w BMW

Postprzez BLACHA » 18 sty 2015, o 13:28

gilu89 napisał(a):tak ale kolejny problem to słaba dostępność zawieszeń gwintowanych na przód do e30.... i tak w kółko :)


Przecież tam idzie wkład, kupujesz dobry amor a gwint robisz sam, części są dostępne. Z tą dostępnością to chyba ci chodzi o używki ;)
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron