wiec tak ....
mam dosc dobre doswiadczenie z wszelkimi przerobkami e30 i pozwole zabrac glosc
Niech Panowie spece mi powiedza czym roznia sie wahacze od M3 od zwyklych bo ja przez 1,5 roku nie zauwazylem.
Jakas totalna paranoja z tymi 5k za przelozenie!!
1. wachacze M3
wiec wachacze M3 dziela sie na
-od 3,0l rok produkcji 92-95 wlacznie z wersja nurburing
-od 3,2l rok produkcji 95-99 wlasnie z z3M
Te od 3.0l maja wahacz wygiety kat rozwarcie roznie sie o okolo 1,5cm, tuleja wahacza pelna z dziura na wachacz w srodku
Te od 3,2 maja wachac jak w kazdej e36, tuleja wahacza pelna MIMOŚRODOWA !!!
i prosze juz wiecej nie pisac ze sa te same, jak sa niedowiarkowie to prosze pisac zrobie zdjecia mam wiele takich wachaczy
2. 5k paranoja ???? to wytlumacz to
wersja 1
wachacze jakie by ni ebyly 300zl komplet dobrych
tuleja wahacza pelna mimosrodowa 2szt 200-300zl
piasty z hamulcem od 325-328 300zl
stare amorki ze sprezynami na przod kolo 400zl
poduszki e30 stare smiecie 2x40zl
laczniki stabilizatora dlugie do goleni mocowane 2 x 15zl
wachacze od compacta na tarcze tu temat tabu od 400zl do 1000zl za 2 kompletne
amorki zostaja od e30 tak samo sprezyny
koszt 1710 zl wiec nei wiem jak kolega wyzej za 1400zlozyl ten zestaw
wersja 2 za 5k w skrocie
wachacze rozwalone 150zl komple 220 komplet sworzni lemforder
tuleja wahacza powerflex mimosrodowa 340zl
piasty z zaciskami 150zl nowe tarcze ate 260 klocki 110 lozyska 130 reperaturki 30zl
lub piasty M3 boje sie pisac kiepskie 600zl tarcze 480 klocki 240 repreaturki 30 lozyska 320
zestaw gwintu k-sport 2450 z camberem 3000 koni 4700 camber 650zl
loczniki stabulizatora 60zl
wachzcze od 323 na tarcze wentylowane 1000zl ciezko kupic ewentualnie zwykle na tarcze jarzma zacisk tarcza M3
do tego nowe klocki tarcze itp
ile wyszlo ?????
i prosze was nie piszcie glupot najpier policzcie i pozniej mowcie