jezeli piasty nie maja usunietego ackermana to ori drazki wkrecaja sie dosc malo..
ja do tego zestawu zakladam jablko maglownicy z drazkiem od e36 i do tego drazek i koncowka drazka e34
Kapsel napisał(a):Panowie starałem się, ale nie dałem rady wyszukać w 100% pewnego rozwiązania mojego problemu. Chodzi o to, jakie drążki i końcówki kierownicze potrzebuje. Czy seryjne z e30 dadzą radę?
Setup:
wahacze e46 na acentrykach
zwrotnice e36
magiel seria e30
Podkładki do magla 4mm
Na razie nie planuję zmieniać maglownicy, dlatego chcę się dowiedzieć co z tymi drążkami.
dzikitadzik napisał(a): czy bd wszystko okay jak zostanie seryjny wahacz to ustawie normalnie zbieżność ?
marian00 napisał(a):dzikitadzik napisał(a): czy bd wszystko okay jak zostanie seryjny wahacz to ustawie normalnie zbieżność ?
A koło nie będzie obcierac o podłużnicę?
dzikitadzik napisał(a):marian00 napisał(a):dzikitadzik napisał(a): czy bd wszystko okay jak zostanie seryjny wahacz to ustawie normalnie zbieżność ?
A koło nie będzie obcierac o podłużnicę?
No jeszcze nie wiem czekam na drążki, kupiłem od e36 drążki z końcówkami meyle HD wtedy koła zamontuje
Możliwe że może obcierać ?, czy bankowo będzie obcierać ?, czy dłuższy wahacz jest po to by koło nie obcierało o podłużnice ?
misiek87 napisał(a):Kupiłem wahacze z allegro +8cm oraz przesuwające koło do przodu auta.
Pomimo ustawienia cambera by laga była jak najbardziej pionowo auto leży ostro na glebie.
Mam płytę pod miską olejową i jest ok 2cm nad ziemią.
Koło 16" opona naleśnik.
Czy koło 17-18 cali uratuje mnie w tym przypadku czy czeka mnie szukanie dłuższego amorka?
Szukanie dłuższej sprężyny nie ma sensu gdyż po opuszczeniu auta z lewarka amor siada minimalnie przy tym napięciu sprężyny.
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości