Jak już pisałem nie chodzi mi o wytykanie błędów kolego BOBBY.PL poza tym na moje pytanie odpowiedziałem sobie sam, dziekuje.Mich@ł napisał(a):proszę o konstruktywne sprostowanie
Jak już pisałem nie chodzi mi o wytykanie błędów kolego BOBBY.PL poza tym na moje pytanie odpowiedziałem sobie sam, dziekuje.Mich@ł napisał(a):proszę o konstruktywne sprostowanie
kante30 napisał(a):5mm na stronę czy na całość? Już próbowałem zwiększać skręt 2 razy i za każdym razem wylał magiel ale nie dawałem tulejki tylko 2 podkładki na stronę w sumie miałem nie całe 5mm na stronę może przez to?
fryzjer napisał(a):Bambus napisał(a):A ktoś wie cos dokładniej na temat tego wynalazku?
http://www.allegro.pl/item850425587_szy ... drift.html
tutaj masz to samo za mniej niż połowę. ten model to shit, jeśli już to zobacz havy duty. do tego złączki
ogólnie to musisz wyciąć fragment kolumny kierowniczej o długości tego ustrojstwa i w to miejsce wstawić quickner'a. rozważam montaż havy duty, ale potem to już tylko na tor i to lawetką.
Ogólnie skręt FULL = jeden obrót kierą
kremat0r napisał(a):Ogólnie skręt FULL = jeden obrót kierą
Powodzenia w lataniu bokiem życzę z tak nerwowym autem.
Bartezz napisał(a):14mm wewnątrz,ale ile i czy dają coś te podkładki nie wiem bo jeszcze nie próbowałem
Bartezz napisał(a):podobno bezpiecznie dac 4mm,wiem ze dawali 5 bylo oki a przy 6 magiel sie wylewał,otwor wewn 14mm,na zewn nie pamietam....
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości