ttomek napisał(a):druga sprawa powiększenie skrętu poprzez podkłądki ?? totalnie nie łapie po co i jak to ma działać ponieważ:
jak wsadze podkładki 4mm w mabiel to koła się zrobią na maksa rozbieżne- rozpychając je od środka prawe idzie w prawo lewe w lewo, a pewnie jak pojazde na zbieżność to to co osiągnąłem podkładkami zniwelują mi wkręcajac głębiej końcówkędrążka żeby zrobic poprawną zbieżność.
Tommy napisał(a):z podkładkami chodzi o to by ominać oryginalne ograniczniki magla - skrócisz drążki kierownicze, ale zakres pracy magla się zwiększy o np. 0,5 obrotu kierownicy w każdą stronę.
Jezeli dobrze zrozumialem Tommy'ego
Wrzucam podkladki miedzy magiel a koncowke drazka, dajmy na to 4mm na strone.
Po zamontowaniu podkladek mam rozbierznosc i samochod sie zle prowadzi.
Robie zbierznosc, czyli teoretycznie wracam do punktu wyjscia,
ale mimo skrecenia na drazkach tych 4mm na strone mam wiekszy skret.
Nie kminie tego dla mnie po zalozeniu podkladek i zrobieniu zbierznosci wychodzi sie na 0