michalek206 napisał(a):Nie wiem czy już gdzieś na tym forum tego nie czytałem ale nie pamiętam.Po co jest ta relokacja amora w wisefabie? żeby zmniejszyć negatyw czy jak?
e30 owner napisał(a):A dlaczego gwint trzeba od e36?? Zwrotnice z tego co pamiętam nie różnią się jeśli chodzi o wymiary, odległość sworznia wahacza od sworznia drążka w obu zwrotnicach to 130mm, odległość osi koła od osi sworznia sworznia zwrotnicy to 15mm także w obu przypadkach, więc zwrotnic raczej zmieniać nie trzeba. Więc pakujesz przedłużony wahacz od e36 i gwint do e46 i będzie hulać, do tego adapter zwiększający skręt, lub skracasz wąs sworznia drążka kierowniczego, plus podkładki pod magiel i masz większy skręt.
wojtek0305 napisał(a):michalek206 napisał(a):Nie wiem czy już gdzieś na tym forum tego nie czytałem ale nie pamiętam.Po co jest ta relokacja amora w wisefabie? żeby zmniejszyć negatyw czy jak?
Relokacja zmniejsza zarówno negatyw jak i KWSZ do zera.
michalek206 napisał(a):wojtek0305 napisał(a):michalek206 napisał(a):Nie wiem czy już gdzieś na tym forum tego nie czytałem ale nie pamiętam.Po co jest ta relokacja amora w wisefabie? żeby zmniejszyć negatyw czy jak?
Relokacja zmniejsza zarówno negatyw jak i KWSZ do zera.
No ale po KWSZ do zera ? to odbija wtedy kierra? tzn widziałem jak ludziska na tym wynalazku śmigają ale ni cholery zrozumieć nie mogę jak tam ta kierownica wraca do zera?
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości