schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez zetor116 » 16 sty 2014, o 10:45

Nikikin napisał(a):Ale poco tak na sile kombinujesz? Jak nie chcesz dodatkowych zaciskow to wepnij sie z recznym liniowo.
Z tym twoim rozwiazaniem to co, jak bedziesz chcial boka polozyc to pierw bedziesz krecil zaworami zeby nie bylo hamowania ale byl reczny? Takie rozwiazanie z bezpieczenstwem ma nie wiele wspolnego...



Już wszystko wyjaśniam, będę robić tani driftcar który będzie zarejestrowany i będzie się poruszał o własnych siłach po drodze, do najbliższego toru Wyrazów mam 100 km więc chce bezpiecznie dojechać( czytałem, że spada mocno wydajność hamowania gdy odcięty jest przód)Jako, że robię wózek na bazie e36 325i to wiem, że tylne hamulce w tym samochodzie nie są tylko dla picu a na prawdę mocno hamują. Nie mam doświadczenia w lataniu pospawanym na suchym ale wiem,że na śniegu często używałem i hamulca i pedału gazu( podczas długich zakrętów z przejściem z jednego w drugi i gdy robiłem długie ślizgi na placach) i wiem ze dużo mocy zabierało takie do hamowanie więc w mojej może błędnej opinii uważam, że przy tak słabym silniku na asfalcie będzie jeszcze gorzej a na dodatek czytałem na tym, że forum iż wpięcie w układ to też problemy typu opadający pedał co jest dla mnie lekko stresujące na starcie.. Nie mam dostatecznej wiedzy dlatego pytam o możliwe rozwiązania tutaj na forum bo jest to najlepsze miejsce. Moja przygoda z ślizganiem bo driftem tego nie nazwę to jedynie 4 lata na śniegu i niewiele na mokrym ( w BMW E30 panowie w niebieskich strojach zatrzymali mnie 6 razy za drift ostatni raz tak mnie postraszyli, że sprzedałem samochód :D)
Tak jak pisałem w drodze normalnej będzie tył użytkowany normalnie a podczas gdy będę nastawiony na ślizganie chciałem ustawić zawory tak by odciąć tylne koła od nogi. Nie wiem na jakich zaworach to zrobić ani czy to zrobić mam czasu jeszcze trochę a jak już kupię bazę chce mieć wszystko w głowie co robić...
p.s. Jakie maksymalne ciśnienie jest w układzie podczas hamowania?
Avatar użytkownika
zetor116
Clutch Burner
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 12:47
Lokalizacja: Myślachowice

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez Misior » 16 sty 2014, o 10:58

Tyle co wydasz na zawory ciśnieniowe to zrobisz dwa ręczne i po 4 zaciski na jedno koło. Więc może nie wyważaj otwartych drzwi.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez wojtek0305 » 16 sty 2014, o 13:59

Zamiast zabawy z dwoma zaworami, według mnie najlepszym wyjściem byłby ręczny na dodatkowych zaciskach i do tego korektor siły hamowania wpięty w seryjny układ.
wojtek0305
Touge Drifter
 
Posty: 120
Dołączył(a): 1 kwi 2012, o 18:43
Lokalizacja: Lublin

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez zetor116 » 16 sty 2014, o 14:42

http://allegro.pl/adaptery-na-dodatkowe ... 87231.html Wcale nie drogo :) jeśli jest przystosowane do 328i na wentylowaną tarczę do do 325i
na zwykła też podejdzie ?

AAAAAle to sam adapter więc jeszcze koszta zacisku
Avatar użytkownika
zetor116
Clutch Burner
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 12:47
Lokalizacja: Myślachowice

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez Bio » 16 sty 2014, o 15:23

wojtek0305 napisał(a):Zamiast zabawy z dwoma zaworami, według mnie najlepszym wyjściem byłby ręczny na dodatkowych zaciskach i do tego korektor siły hamowania wpięty w seryjny układ.

i to jest najlepsze rozwiÄ…zanie.
Zrobić niezależny układ na drugich zaciskach dla ręcznego:
1. masz dalej możliwość hamowania nogą
2. zajedziesz na przegląd i masz większe szanse podbicia, bo nie dobierałeś się do oemowego systemu.
Avatar użytkownika
Bio
Touge Drifter
 
Posty: 171
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 15:48
Lokalizacja: Bratislava

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez mADEY » 16 sty 2014, o 20:58

Chłopie, zacznij jeździć, później kombinuj. Ja przez pierwsze 3(?) sezony w driftowozie w ogóle nie miałem ręcznego i tak, wielu uzna to za bzdurę, ale da się. Więc jak na początek będziesz miał normalny ręczny, który jest dobrze podciągnięty, nie hydraulika to też dasz radę. Nie kombinuj na zaś.
Avatar użytkownika
mADEY
DRIFTER
 
Posty: 143
Dołączył(a): 24 maja 2008, o 11:46
Lokalizacja: Gdańsk

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez lojej » 16 sty 2014, o 21:37

trening weryfikuje co Ci potrzeba a co nie .
Avatar użytkownika
lojej
Touge Drifter
 
Posty: 687
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 19:44
Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Åšl.

Re: schemat hydraulicznego hamulca ręcznego.

Postprzez zetor116 » 18 sty 2014, o 03:44

mADEY napisał(a):Chłopie, zacznij jeździć, później kombinuj. Ja przez pierwsze 3(?) sezony w driftowozie w ogóle nie miałem ręcznego i tak, wielu uzna to za bzdurę, ale da się. Więc jak na początek będziesz miał normalny ręczny, który jest dobrze podciągnięty, nie hydraulika to też dasz radę. Nie kombinuj na zaś.

Nie zacznę jeździć bo nie sprzedałem jeszcze moto, byl u mnie kolega ogladal przejechał się był napalony ale w domu powiedzmy "chłodno" przyjęli informacje ze kupuje moto i zaniechał transakcji ( ogladał o 12 mial byc o 17 z kasą a ja o 15 oglądałem BMW i miałem kolejnego dnia o 17 dobijać targu, pytam teraz bo chcę wiedzieć jak się finansowo i mechanicznie przygotować do przeróbek. Czytam od kilku dni to forum i zanim o coś zapytam sprawdzam czy już nie było, wpadł mi pomysł do głowy i chciałem zapytać
Avatar użytkownika
zetor116
Clutch Burner
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 12:47
Lokalizacja: Myślachowice

Poprzednia strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości