otóż tył jest spreżyna na amorze amortyzator jest z mazdy mx5 przód ale ori sprezyna była za miękka wiec jest przednia z e36 gwintu FK a w przodzie jest spreżyna z innego gwintu
i teraz jest twardosc ok tył sztywny przód sztywny
wczesniej zdecydowanie za miekko z przodu na gwincie FK. Wracając do tyłu jest przerobione górne mocowanie cały kielich jest wyciety i zrobiony od nowa do wyskokości tylnej półki poduszka jest z Crosy A konstukcyjnie podobna do e30 ale duzo mocniejsza i wieksza
góra
i ze by nie było za prosto ;/ oczywiscie zbiornik nie pasuje ori belka jest sporo szersza mocowanie nie jest takie jak w e30 czyli od góry wahaczy lecz tak jak by od tyłu wiec całośc sie przesuwa do tyłu mi sie udało zmiescic ori zbiornik ale na krótką metę bo belka haczyła o króciec do wlewu paliwa do zbiornika. Tak jak wspominałem mam przespawany wewnetrzny otwór o 1 cm ku górze a i tak jest negatyw ponieważ belka w budzie e34 wypada wyżej niż w e30 wiec robiąc tam glebe kola sie kładą a w e30 tak jak by juz była gleba ;/ musze nad tym popracować
a ze by nie było tak kolorowo cała belka razem z zawiasem cofnęła mi sie o jakies 2 cm może 3 tak to wygladało
ZALETA ja mam belkę z e34 wahacze z e32 750 i i mam mega hamulce bo 300 mm wentylowana tarcza i tarczobemben linka z e30 pasuje do wahacza a wahacz do belki. problem tylko ze półosie musza byc z e34 bo e32 jest szersza. no i trzeba było przerobic flansz przy łożysku aby mozna było skrecić półoś z e34 do wahacze z e32 ponieważ jest inny rozstaw otworów
jakies jeszcze pytania ??
aaaa dodam ze znajomy ma e30 z zawiasem z e39 i z tyłu ma amory z mx5 tylne i sa mega krótkie i pasują pod ori kielich