michalek206 napisał(a):Panowie,więc tak.. dzisiaj bardzo skrupulatnie odpowietrzyłem łapę i dalej dupa:( muszę się namachać żeby łapa załapała.Ciekawostką jest że z przodu,tam gdzie wchodzi ten popychacz do tłoczka lekko widać płyn,a nawet trochę go tamtędy wyciekło;/ czy dobrze rozumuję że moja pompka wyzionęła ducha? dla przypomnienia,mam ręczny na osobnym układzie,z pompki przewody idą bezpośrednio do dodatkowych zacisków,czy po drodze nie powinno czegoś być?? czy wilwood 0,7 jest regenerowalny?? pliska pomóżcie bo pośmigałbym coś ale się bez łapy nie da ;/
Tilmat napisał(a):Mam takie pytanko, Sprawa dotyczy E30 bez ABS. Hydraulik wpiety w seryjne przewody na tył, wszystko szczelne i odpowietrzone, Ale jest taki problem że albo musze wajchą machać zeby sie hamulec napompował bo w innym wypadku moge cały ściągnąć i lewo koła zblokuje, albo lekko chociaż nacisnąc nozny i łapa wtedy momentalnie blokuje koła i wystarczy nią minimalnie ściągnac. Hamulec nożny działa normalnie tak jak wczesniej.
Co to może być, przewody sa nowe, płyn nowy, jedynie szczeki są niezbyt nowe ale wyregulowane tak ze im brakuje minimetra do bembnów.
SEBAMOTO napisał(a):No to ja podłączam się do tematu
Nissan s13, tylne heble z tarczami od skaja R33 Bochenowego, pompa z budy Terego K-sport (D2), przewody Wszystkie! miedziane, płyn hamulcowy ATE racing.
Objawy są takie: Opór na łapie jest duży, hamulce nie zapowietrzone, problem jest duży ze zblokowaniem tylnej osi obojętnie czy 5 czy 120km/h.
Czy przyczyną mogą być klocki które zwietrzeją od starości i wilgoci?
Są jeszcze oryginalne z R33 OEM. Opadają mi ręcę, może ktoś pomoże?
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości