Witam
użyłem wyszukiwarki, przeczytałem mase różnych postów ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
ok, do rzeczy: BMW E30 m30b30 + klatka
Wahacze E46 + stabilizator
Magiel E36 ze wspomaganiem, prawy drążek kierowniczy od E34 i lewy od E36,
Kolumny mc persona piasty seria E30 (4x100, wasy zwrotnicy nie spawane)
Amorki jakies sportowe mega twarde.
Po założeniu wahaczy E46 zrobił się mega negatyw i kiera wogole nie odbijała (mysle ze to przez to ze wahacz E46 cofa kolo do tylu i zmienia kwsz). Nadmienie że felgi to Borbet A 16cali 9J szeroka ET15 i 20mm dystansy + opona 215/40 naciagnieta.
Założyłem acentryczne tuleje wahacza od m3 - nie wielka poprawa..
Zmieniłem felgi na 15cali 6,5J ET35 bez dystansy na gumie 185/60/15 i tutaj kierownica odbija już dużo dużo lepiej.
moje pytanie - co może być powodem tego że na wyżej wspomnianym Borbecie 16cali 9j kierownica praktycznie wcale nie wraca a na feldze 15cali 6,5j jest znaczna poprawa?
Przecież ludzie w E30 mają wahacze z E46 i spokojnie jeżdzą na większych felach