quaqu340 napisał(a):Jankes nic nie zepsułem . Kupiłem już auto gotowe z wsadzonym silnikiem jezdzące , sprawne , które było używane na codzień do normalnej jazdy z dyferm 2.65
e30 owner napisał(a):Generalizujesz Jankes. W tym przypadku, w tym E36 uważam jak Ty. Ale uogólniając "wystarczy" obrócić wahacze i już Twój punkt widzenia nie ma racji bytu. Bo wychodzi nam e36 z maglem tylnym z takim samym potencjałem jak fabryka.
Bo nie ważne gdzie jest magiel, ale w jakiej odległości ,od pozycji wymaganej dla danego wychylenia zwrotnicy . No i jeszcze kilka rzeczy trzeba wziąć pod uwagę, ale samochód z "tylnym" maglem fabrycznie raczej tak jest zrobiony że problemów nie będzie stawiał.
Co z resztą pokazują firmy różnorakie.
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości