e36 większy kąt skrętu w jedną strone

e36 większy kąt skrętu w jedną strone

Postprzez silv7r » 6 lis 2015, o 21:40

Witam. Mam dwa pytania Pierwsze to: czy to normalne aby kąt skrętu w jedną stronę (w prawo) był dużo większy niż w drugą stronę ? czy w obie strony powinno być to identyczne? Na zdjęciu widać jak drążek kierowniczy jest bardziej wykręcony po jednej stronie a po drugiej mniej(po ilości gwintu można to zobaczyć) . Jak kręcę kierownicą z w prawo to przy dużym skręcie, drążek kierowniczy zapiera się o dół amortyzatora (tak jak widać na zdjęciu) a w drugą stronę możliwość skrętu kończy się wcześniej, zanim się zaprze o dół amortyzatora. Dodam jeszcze że koło trze o podłużnice aż blachę gołą widać.

Drugie pytanie dotyczy w dużej części pierwszego planuje zwiększyć skręt poprzez danie adapterów (30%), i już przy seryjnym skręcie jest problem z zapieraniem się drążka kierowniczego o dolną cześć amortyzatora.
Z tego co zauważyłem i słyszałem to amortyzatory które zamontowałem MTS -40mm są właśnie dłuższe u dołu i bardziej wystają od seryjnych. Czym miał ktoś podobny problem? Czy wystarczy trochę naciąć/sklepać je ,by było ok na adapterach?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
silv7r
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 maja 2015, o 21:52
Lokalizacja: Poznan

Re: e36 większy kąt skrętu w jedną strone

Postprzez e30 owner » 7 lis 2015, o 00:34

Sprawdź ilość obrotów kierownicy w lewo i prawo. Ktoś na pałę zmieniał końcówki kierownicze i przestawił listwę w maglownicy, skorygował zbieżność a przestawioną kierownicę po prostu zdjął i przekręcił na wieloklinie kolumny kierowniczej. To jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze


Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości