Witam. Mam dwa pytania Pierwsze to: czy to normalne aby kąt skrętu w jedną stronę (w prawo) był dużo większy niż w drugą stronę ? czy w obie strony powinno być to identyczne? Na zdjęciu widać jak drążek kierowniczy jest bardziej wykręcony po jednej stronie a po drugiej mniej(po ilości gwintu można to zobaczyć) . Jak kręcę kierownicą z w prawo to przy dużym skręcie, drążek kierowniczy zapiera się o dół amortyzatora (tak jak widać na zdjęciu) a w drugą stronę możliwość skrętu kończy się wcześniej, zanim się zaprze o dół amortyzatora. Dodam jeszcze że koło trze o podłużnice aż blachę gołą widać.
Drugie pytanie dotyczy w dużej części pierwszego planuje zwiększyć skręt poprzez danie adapterów (30%), i już przy seryjnym skręcie jest problem z zapieraniem się drążka kierowniczego o dolną cześć amortyzatora.
Z tego co zauważyłem i słyszałem to amortyzatory które zamontowałem MTS -40mm są właśnie dłuższe u dołu i bardziej wystają od seryjnych. Czym miał ktoś podobny problem? Czy wystarczy trochę naciąć/sklepać je ,by było ok na adapterach?