Strona 1 z 1

powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

PostNapisane: 10 kwi 2017, o 13:02
przez chmura
Witam, czy ktoś kiedykolwiek słyszał o uzyskaniu większego kąta skrętu kół przez modyfikację maglownicy? Kiedyś ktoś mi powiedział że można dociąć zęby na maglownicy i zrobić customową piastę (żeby drążek nie haczył) dzięki czemu przełożenie skrętu się praktycznie nie zmienia, a zwiększa się ilość obrotów kierownicy.

Docelowo zależy mi na większym skręcie bez takiego chorego negatywu bo aktualnie na wahaczach e46 i adapterach od SaS auto nie hamuje i bez ingerencji w przełożenie skretu, bo na dojazdach jedzie się dziwnie a lubię też czasem na time attack czy trackdaye pojeździć, a nawet czasem w trasę pojechać...

będę wdzięczny za info lub ewentualne wyprowadzenie z błędu

Re: powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

PostNapisane: 11 kwi 2017, o 21:13
przez Blacky
do time attack potrzebujesz zupełnie innej geometrii - inne zawieszenie z przodu. więc potrzebujesz drugi setup ;)
albo kupujesz zestaw, który ma regulowanę wszystko i sobie ustawiasz.

Re: powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

PostNapisane: 13 kwi 2017, o 12:12
przez chmura
aktualna geometria pasuje mi do driftu, auto bardzo dobrze się kontroluje, chciałbym jedynie zwiększyć skręt bez odsadzania koła, coś na zasadzie podkładki pod magiel, ale jeszcze bardziej... najbardziej mi zależy na tym żeby koła stały pionowo przy jeździe na wprost, a mimo wszystko móc łapać większe kąty :)

Re: powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

PostNapisane: 15 kwi 2017, o 13:19
przez e30 owner
Zakładaj podkładki. Nie opłaca się nacinac zębów bo więcej magiel się nie wychyli niż po podkładkach żeby jeszcze uszczelniacze dały radę. Chyba że jest miejsce aby przesunąć uszczelniacze w głąb, ale nie wiem, bo magla nie rozbierałem w życiu jeszcze.