powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

Postprzez chmura » 10 kwi 2017, o 13:02

Witam, czy ktoś kiedykolwiek słyszał o uzyskaniu większego kąta skrętu kół przez modyfikację maglownicy? Kiedyś ktoś mi powiedział że można dociąć zęby na maglownicy i zrobić customową piastę (żeby drążek nie haczył) dzięki czemu przełożenie skrętu się praktycznie nie zmienia, a zwiększa się ilość obrotów kierownicy.

Docelowo zależy mi na większym skręcie bez takiego chorego negatywu bo aktualnie na wahaczach e46 i adapterach od SaS auto nie hamuje i bez ingerencji w przełożenie skretu, bo na dojazdach jedzie się dziwnie a lubię też czasem na time attack czy trackdaye pojeździć, a nawet czasem w trasę pojechać...

będę wdzięczny za info lub ewentualne wyprowadzenie z błędu
chmura
Amator
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 wrz 2014, o 20:05
Lokalizacja: Poznań

Re: powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

Postprzez Blacky » 11 kwi 2017, o 21:13

do time attack potrzebujesz zupełnie innej geometrii - inne zawieszenie z przodu. więc potrzebujesz drugi setup ;)
albo kupujesz zestaw, który ma regulowanę wszystko i sobie ustawiasz.
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

Postprzez chmura » 13 kwi 2017, o 12:12

aktualna geometria pasuje mi do driftu, auto bardzo dobrze się kontroluje, chciałbym jedynie zwiększyć skręt bez odsadzania koła, coś na zasadzie podkładki pod magiel, ale jeszcze bardziej... najbardziej mi zależy na tym żeby koła stały pionowo przy jeździe na wprost, a mimo wszystko móc łapać większe kąty :)
chmura
Amator
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 wrz 2014, o 20:05
Lokalizacja: Poznań

Re: powiększenie skrętu przez docięcie zębów na maglu

Postprzez e30 owner » 15 kwi 2017, o 13:19

Zakładaj podkładki. Nie opłaca się nacinac zębów bo więcej magiel się nie wychyli niż po podkładkach żeby jeszcze uszczelniacze dały radę. Chyba że jest miejsce aby przesunąć uszczelniacze w głąb, ale nie wiem, bo magla nie rozbierałem w życiu jeszcze.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze


Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości